Kallileo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Nå har jeg drivi å mekka litt i ps. Har drevet med det litt nå og litt da. Er veldig fornøyd . Det skal forestille en smiley med headset på. Brukte ikke noen form for tutorial, men jeg hentet inspirasjon fra et annet bilde fra nettet (som jeg ikke finner igjen).. edit: Hva synes dere? Noe som er dårlig, kunne vært gjort bedre? Tips..? Endret 6. juni 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 HVis du tar smileyen i en annen farge så ser man headsettet mye bedre. Eller bra. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg laget dette bilde for en stund siden. Har tegnet strekmann selv, sanden er hentet fra et bilde av en ørken. Himmelen er hentet, fra et annet bilde, og lynet er klipt ut av en annen himmel... Hva syns dere? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 vakker "bakgrunn" å greier, stilig med den grønnaktige himmelen. Fikk en følelse av at noe forferdelig hadde skjedd for litt siden. på en måda. Men hva sjer med at du har plassert et stellerom symbol i fronten? Hva var hensikten med det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som vet hvilken font Adobe bruker på de nye produktene sine? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 http://c0ax.com/pics/walls/coaxmoonDONE.jpg Kritikk? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som vet hvilken font Adobe bruker på de nye produktene sine? 8801768[/snapback] Søk på whatthefont.com Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fænsy tråd.. Lagde et bilde akkurat nå... Tøft...? Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Tøft...? For å vere eit bilde med svart bakgrunn, eit par bokstaver med emboss og glow-effekt, samt noen streker med lignende effekt.. joda. Nesten gang vil du kanskje prøve å gjøre teksten meir synlig... uansett, synst sånne ting er litt kjedelige. Menmen, det er kanskje berre meg, og du spurte jo. Endret 7. juni 2007 av Quijote Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Syntes det ble stilig uansett.. Dette er jo et bilde som tar 5 min å lage og da... Men, er jo noe av disse effektene som kan brukes til noe annet i ettertid.. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er det noen her som kan prøve å forklare meg hvordan man lager denne effekten i PS eller Gimp? Simen2k Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er det noen her som kan prøve å forklare meg hvordan man lager denne effekten i PS eller Gimp? Simen2k 8807304[/snapback] Er bare å legge masse bilder opp hverandre, dvs i layers, og viske vekk de delene av bildet som skal endre seg. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vel, jeg trenger litt hjelp hvordan jeg gjør en ting: Jeg har noen ganger sett folk bruke et verktøy som lager en sirkel, denne sirkelen gjør at man drar litt i bildet innenfor sirkelen (eller noe) Ikke helt lett å forklare. Men om man vil forandre fasongen på et motiv i et bilde, hvordan kam kan da dra det i de retningene man vil? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ikke heeelt sikker på hva du mener men; Du markerer det området du vil ha (med Rectangular Marquree Tool, Lasso Tool, Magic Wand Tool...) , og så høyre klikker du og velger Free Transform Path Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ikke heeelt sikker på hva du mener men; Du markerer det området du vil ha (med Rectangular Marquree Tool, Lasso Tool, Magic Wand Tool...) , og så høyre klikker du og velger Free Transform Path 8809235[/snapback] Nja, var ikke helt det jeg tenkte på. Men her har jeg et eksempel: Slik han gjør det ca 1:40 ute i videoen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Filter - Liquify tool eller noe. Har ikke PS her. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Filter - Liquify tool eller noe. Har ikke PS her. 8809374[/snapback] Ah, tusen takk Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Edit: Faen da, viste det var noe jeg glemte Takk for å minne meg på det Flerek Endret 9. juni 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vi har en egen tråd for de som trenger "hjelp". Bruk den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå