Teac Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jo, for <sett in høyt tall>te gang. 8758710[/snapback] <123> Takk skal du ha. Ingen grunn til å bli sur av det vell. Gikk gjennom listen et par ganger uten å finne tråden. Husket ikke hva den het. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Var ikke myntet på deg, og ble heller ikke sur, bare utrolig at det ligger en tråd 3 hakk under denne (den lå rett under når jeg skrev forrige post), og folk ikke ser den. Uansett ender det bare med at de ikke får hjelp, så var jo får å hjelpe jeg postet en lenke Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Var ikke myntet på deg, og ble heller ikke sur, bare utrolig at det ligger en tråd 3 hakk under denne (den lå rett under når jeg skrev forrige post), og folk ikke ser den. Uansett ender det bare med at de ikke får hjelp, så var jo får å hjelpe jeg postet en lenke 8758849[/snapback] Skjønner, men jeg pleier som oftest bare og se i mine innlegg. Da jeg skumleste igjennm listen med alle trådene fant jeg den ikke.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hva er galt? sånt skal jo ikke komme når jeg bare åpner et nytt ctrl + N + enter så kommer det en kvit rute. så skal jeg bare ha farge på den. så tar det lAaaaaaaaaaaaaang tid. sånn skal det ikke være :S hva er galt? :S flere... 4852984[/snapback] hvordan får du til det der? laga nettopp et bilde jeg Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hva er galt? sånt skal jo ikke komme når jeg bare åpner et nytt ctrl + N + enter så kommer det en kvit rute. så skal jeg bare ha farge på den. så tar det lAaaaaaaaaaaaaang tid. sånn skal det ikke være :S hva er galt? :S flere... 4852984[/snapback] hvordan får du til det der? laga nettopp et bilde jeg 8764604[/snapback] Grunnen er enten at du har for lite ledig ram, eller at du arbeider med bildestørrelse langt over det pcen din kan takle. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Se på Image>Mode om du har riktige innstillinger her. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hva er galt? sånt skal jo ikke komme når jeg bare åpner et nytt ctrl + N + enter så kommer det en kvit rute. så skal jeg bare ha farge på den. så tar det lAaaaaaaaaaaaaang tid. sånn skal det ikke være :S hva er galt? :S flere... 4852984[/snapback] hvordan får du til det der? laga nettopp et bilde jeg 8764604[/snapback] Grunnen er enten at du har for lite ledig ram, eller at du arbeider med bildestørrelse langt over det pcen din kan takle. 8766348[/snapback] HAHA ja pcn min takler jo ikke det klart det neida. 2.8 ghz cpu core duo 3 gb ddr 2 ram så den klarer det. du som tar feil må være noe annet Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hehe, måtte prøve meg på en smily figur:P ble ikke så bra, men skal teste og se om jeg klarer å lage en tux figur Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hva er galt? sånt skal jo ikke komme når jeg bare åpner et nytt ctrl + N + enter så kommer det en kvit rute. så skal jeg bare ha farge på den. så tar det lAaaaaaaaaaaaaang tid. sånn skal det ikke være :S hva er galt? :S flere... 4852984[/snapback] hvordan får du til det der? laga nettopp et bilde jeg 8764604[/snapback] Grunnen er enten at du har for lite ledig ram, eller at du arbeider med bildestørrelse langt over det pcen din kan takle. 8766348[/snapback] HAHA ja pcn min takler jo ikke det klart det neida. 2.8 ghz cpu core duo 3 gb ddr 2 ram så den klarer det. du som tar feil må være noe annet 8766660[/snapback] Det kommer helt ann på. Kjører du et bilde på 40kX40k px, så bil du få et problem. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg klarte å lage et bilde på 200'000x200'000 piksler, men det tok 112gb. .. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg klarte å lage et bilde på 200'000x200'000 piksler, men det tok 112gb. .. 8769124[/snapback] Nemlig. Du klarte det, men du fikk bl.a opp disse loading meny'ene. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Glem det, kom så klart på at jeg måtte lagre bildet, ikke bare lage det. Endret 3. juni 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei, legger ut det nyeste prosjektet mitt i Photoshop (Tirsdag 5. Juni - 2007) Hentet fra Bildekritikk / En Panoramatråd for alle! "bli med på leken" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hele bildet hadde et slags særpreg over seg, som sikkert reflekterer skaperens personlighet og indre sjeleliv. Jeg må si meg meget imponert over denne kreasjonen, om jeg får lov. Kontrastene mellom himmelen og bakken får en til å lure på om kunstneren prøver å kommunisere gjennom bildet, på måter av uante dimensjoner. Endret 5. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvis det er meg du skriver til må jeg bare si mange takk =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Stemmer det ja. Det er fullt og alene til deg. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 mange takk! artig å få høre =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvordan får jeg ting hvor det er mørkt blir enda mørkere isteden for å gjøre resten av bilde mørkere Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Levels kanskje? Image --> Adjustment --> Levels/Layer --> New adjustment layer --> Levels. Dra den spaken til venstre under histogrammet mot høgre, og meir av dei mørke områda vert heilt svarte. Vert andre deler av biletet for lyst kan du prøve å kompensere med spaken i midten. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Curves, samme lokalasjon som overstående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå