Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke myntet på deg, og ble heller ikke sur, bare utrolig at det ligger en tråd 3 hakk under denne (den lå rett under når jeg skrev forrige post), og folk ikke ser den. Uansett ender det bare med at de ikke får hjelp, så var jo får å hjelpe jeg postet en lenke ;)

Lenke til kommentar
Var ikke myntet på deg, og ble heller ikke sur, bare utrolig at det ligger en tråd 3 hakk under denne (den lå rett under når jeg skrev forrige post), og folk ikke ser den. Uansett ender det bare med at de ikke får hjelp, så var jo får å hjelpe jeg postet en lenke ;)

8758849[/snapback]

Skjønner, men jeg pleier som oftest bare og se i mine innlegg.

Da jeg skumleste igjennm listen med alle trådene fant jeg den ikke..

Lenke til kommentar

hva er galt? sånt skal jo ikke komme når jeg bare åpner et nytt ctrl + N + enter så kommer det en kvit rute. så skal jeg bare ha farge på den. så tar det lAaaaaaaaaaaaaang tid. sånn skal det ikke være :S hva er galt? :S

flere...

4852984[/snapback]

hvordan får du til det der?

laga nettopp et bilde jeg :)

2005105793322121285_rs.jpg

post-123858-1180789785_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hva er galt? sånt skal jo ikke komme når jeg bare åpner et nytt ctrl + N + enter så kommer det en kvit rute. så skal jeg bare ha farge på den. så tar det lAaaaaaaaaaaaaang tid. sånn skal det ikke være :S hva er galt? :S

flere...

4852984[/snapback]

8764604[/snapback]

Grunnen er enten at du har for lite ledig ram, eller at du arbeider med bildestørrelse langt over det pcen din kan takle.

Lenke til kommentar

flere...

4852984[/snapback]

8764604[/snapback]

Grunnen er enten at du har for lite ledig ram, eller at du arbeider med bildestørrelse langt over det pcen din kan takle.

8766348[/snapback]

HAHA ja pcn min takler jo ikke det klart det neida.

2.8 ghz cpu core duo

3 gb ddr 2 ram

så den klarer det. du som tar feil :p

må være noe annet :p

Lenke til kommentar

flere...

4852984[/snapback]

8764604[/snapback]

8766348[/snapback]

HAHA ja pcn min takler jo ikke det klart det neida.

2.8 ghz cpu core duo

3 gb ddr 2 ram

så den klarer det. du som tar feil :p

må være noe annet :p

8766660[/snapback]

Det kommer helt ann på. Kjører du et bilde på 40kX40k px, så bil du få et problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hele bildet hadde et slags særpreg over seg, som sikkert reflekterer skaperens personlighet og indre sjeleliv. Jeg må si meg meget imponert over denne kreasjonen, om jeg får lov. Kontrastene mellom himmelen og bakken får en til å lure på om kunstneren prøver å kommunisere gjennom bildet, på måter av uante dimensjoner.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Levels kanskje? Image --> Adjustment --> Levels/Layer --> New adjustment layer --> Levels. Dra den spaken til venstre under histogrammet mot høgre, og meir av dei mørke områda vert heilt svarte. Vert andre deler av biletet for lyst kan du prøve å kompensere med spaken i midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...