Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Mulig det står her fra før, men kan noen finne en link til en side med en PS 7 trial som faktisk FUNGERER? Har søkt som bare **** på Google, men det samme problemet oppstår på hver side, nedlastnings"vinduet" kommer ikke opp etter jeg har trykket download, og hvis jeg trykker på den linken som fører til en mirror kommer ingen side opp  :(

 

Ønsker raske svar :)

8639647[/snapback]

Har du sjekket de mindre lovlige sidene? PS 7 er relativt gammel, det er CS2 og CS3 som er lettest å få fatt i for øyeblikket vil jeg anta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Vi har tatt noen bilder vi skal ha i en slags "årbok" når vi går ut av 10. klasse. Det skal stå litt om hver enkelt elev pluss et bilde. Jeg har to bilder av meg som jeg er usikker på hvilket jeg skal velge (?). Lurer også på om det er noe mer jeg kan gjøre med dem. Har brukt photoshop til å fjerne streker på bakgrunn og gjort det litt mere "ordentlig". Hva synes dere om disse?

Bilde 1#

 

 

Bilde2#

 

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Vi har tatt noen bilder vi skal ha i en slags "årbok" når vi går ut av 10. klasse. Det skal stå litt om hver enkelt elev pluss et bilde. Jeg har to bilder av meg som jeg er usikker på hvilket jeg skal velge (?). Lurer også på om det er noe mer jeg kan gjøre med dem. Har brukt photoshop til å fjerne streker på bakgrunn og gjort det litt mere "ordentlig". Hva synes dere om disse?

Bilde 1#

 

 

Bilde2#

 

8645884[/snapback]

siste. for du smilte i det minste der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...