jealei Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 mener du det seriøst? jeg kan godt gjøre det når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jauda..Tenkte bare å få litt kritikk på et bilde jeg lagde. Gikk lei den forrige bakgrunnen min og ville ha noe roligt og stille Kjedet meg med andre ord La kritikken flomme Ingen guru i photoshop bare så det var sagt Endret 16. mai 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Ops! Dobbelpost Endret 16. mai 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 mener du det seriøst? jeg kan godt gjøre det når jeg kommer hjem fra skolen 8625437[/snapback] Vi venter i spenning. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 her var litt usikker siden ingen sa noe men, vet ikke om dette hjelper men... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Dvs, du har brukt paint-bucket og filter på det bildet i fire timer? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jauda..Tenkte bare å få litt kritikk på et bilde jeg lagde. Gikk lei den forrige bakgrunnen min og ville ha noe roligt og stille Kjedet meg med andre ord La kritikken flomme Ingen guru i photoshop bare så det var sagt 8628565[/snapback] Vectorize brushes med en grell bakgrunn.. Ikke så veldig imponerende.. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 her var litt usikker siden ingen sa noe men, vet ikke om dette hjelper men... 8629350[/snapback] denne satt jeg i 4timer og holdt på 8604419[/snapback] Ser ut som bare har lagt på et layer eller to. Tar vel bare 10 min hvis man skal pirke litt på det..Kansje du også har brukt et par effects for å få bildet til å se ut som det gjør i bilde 2 der. Men.. Som nevnt før: har vansklig for å tro at det tar 4 timer, ja.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jauda..Tenkte bare å få litt kritikk på et bilde jeg lagde. Gikk lei den forrige bakgrunnen min og ville ha noe roligt og stille Kjedet meg med andre ord La kritikken flomme Ingen guru i photoshop bare så det var sagt 8628565[/snapback] Vectorize brushes med en grell bakgrunn.. Ikke så veldig imponerende.. 8629451[/snapback] Tja, lagde det på 5 min så.. Har aldri tatt noen tutorials i ps før bare så det var sagt. *lek og lær* Skulle være temmelig clean og ukomplisert bakgrunn også Endret 16. mai 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jauda..Tenkte bare å få litt kritikk på et bilde jeg lagde. Gikk lei den forrige bakgrunnen min og ville ha noe roligt og stille Kjedet meg med andre ord La kritikken flomme Ingen guru i photoshop bare så det var sagt 8628565[/snapback] Vectorize brushes med en grell bakgrunn.. Ikke så veldig imponerende.. 8629451[/snapback] Tja, lagde det på 5 min så.. Har aldri tatt noen tutorials i ps før bare så det var sagt. *lek og lær* 8629623[/snapback] Ikke mist motet av hva jeg sier vertfall.. Med en annen bakgrunn og litt mer tid kan det se ganske bra ut.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 jealei, ser ut som du bare har brukt dry brush eller lignende... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jauda..Tenkte bare å få litt kritikk på et bilde jeg lagde. Gikk lei den forrige bakgrunnen min og ville ha noe roligt og stille Kjedet meg med andre ord La kritikken flomme Ingen guru i photoshop bare så det var sagt 8628565[/snapback] Vectorize brushes med en grell bakgrunn.. Ikke så veldig imponerende.. 8629451[/snapback] Tja, lagde det på 5 min så.. Har aldri tatt noen tutorials i ps før bare så det var sagt. *lek og lær* 8629623[/snapback] Ikke mist motet av hva jeg sier vertfall.. Med en annen bakgrunn og litt mer tid kan det se ganske bra ut.. 8629658[/snapback] hehe, danke schön edit: Hadde ikke lagra prosjektfila.. Men ga den en litt mer "innholdsrik" bagrunn. Endret 16. mai 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) hvor vanskelig er det? jeg har ikke brukt et j*vla filter jeg bruker lasso, quick seletion tool, magic wand, og fylt områdene med en farge, det gikk ikke helt vellykket så jeg måtte prøve flere ganger og tilslutt orket jeg ikke mer da jeg var ferdig med det bilde der, og jeg vet jeg kunne lagt mer arbeid i det sånn at grunn fargen ikke synes osv... ikke tror på meg dere helt greit viss dere skal oppføre dere sånn! Endret 16. mai 2007 av jealei Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hvor vanskelig er det? jeg har ikke brukt et j*vla filter jeg bruker lasso, quick seletion tool, magic wand, og fylt områdene med en farge, det gikk ikke helt vellykket så jeg måtte prøve flere ganger og tilslutt orket jeg ikke mer da jeg var ferdig med det bilde der, og jeg vet jeg kunne lagt mer arbeid i det sånn at grunn fargen ikke synes osv... jeg ikke tror på meg dere helt greit viss dere skal oppføre dere sånn! 8630021[/snapback] jeg tror deg, men det folk har problem med å forstå er at det kunne blitt gjennomført på 5 min. Men du har valgt å gjøre det denne måten, så vist du er fornøyd er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tror det folk (inkludert meg) reagerte på, var at du sa du hadde tegnet den fra scratch. Noe som da ikke var tilfelle. Folk som lyger om å ha laget noe fra scratch, får som regel veldig hard kritikk. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 så hva er din definasjon på scratch? jeg lagde bilde fra bunne av selv om jeg hadde det orginale som "fasit" Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Etter hva jeg forstår har du lagt farger på et bilde av deg selv. Tegne fra scratch vil si å tegne et bilde fra bunnen av, kansje med utgangspunkt i et annet bilde. Men om du markerer områder på bildet og fyller med farge osv for å lage en tegning, vil i vertfall ikke jeg regne det som "fra scratch". Edit: Enkelt sagt, det å tegne over teller ikke som "fra scratch". Endret 16. mai 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Måtte prøve jeg også.. Min ble litt falsk Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Mulig det står her fra før, men kan noen finne en link til en side med en PS 7 trial som faktisk FUNGERER? Har søkt som bare **** på Google, men det samme problemet oppstår på hver side, nedlastnings"vinduet" kommer ikke opp etter jeg har trykket download, og hvis jeg trykker på den linken som fører til en mirror kommer ingen side opp Ønsker raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå