The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prøvde meg litt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som kan svare med på hvordan man gjør et bilde jevnt uskarpt, altså like uskarpt over hele ? Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hmm, er bare det at det ikke sier meg så veldig mye. Kan du forklare fremgangsmåte ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Filters --> Blur --> Gaussian blur. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor comments og tilbakemeldinger plx! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvor har du fått bildet av jordkloden fra? Helt greie bilder. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bildet av jordkloden klarer jeg ikke finne igjen. Det var et satelittbilde av jorda.. Planet nr 2 lagde jeg fra bunnen av. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 er ikke så vanskelig å lage, men det der er i hvert fall veldig bra lagd! Hva med å implementere inn et fotografisk bilde? MEr spennende Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Driver egentlig bare å prøver meg ut med en blanding av tuts og eksperimentering, så jeg blir jo bedre håper jeg ^^ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fulgte ingen tut egentlig, har bare tatt litt derfra, og litt herfra og mye eksperimentering.. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 tuts da, har lyst til og lage en jeg også Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Acolyt3: Kunne du lastet opp det første jordklode-bildet på forumet? Bredden ødelegger forumet. Jeg prøvde meg på et jordklode-bilde jeg òg (tok meg kun ti minutter) med utgangspunkt i dette bildet. Om du ønsker det, jealei, kan jeg forklare deg hvordan jeg gikk frem. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) det hadde jeg satt stor pris på, men han lagde det fra bunnen av da Endret 9. mai 2007 av jealei Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det hadde jeg satt stor pris på, men han lagde det fra bunnen av da 8578179[/snapback] "Bildet av jordkloden klarer jeg ikke finne igjen. Det var et satelittbilde av jorda.." --- -Jeg bruket Elliptical Marquee tool for å få rund form på kloden (lage en stor runding -> Select Inreverse -> delete). -Bakgrunnen lagde jeg ved å forminske dette bildet, for så å duplisere og lage en komplett bakgrunn. -Finne en passende innstilling i "curves" (Image -> Adjustments). -Bruke blur-tool for å jevne ut de mørke fargene i vannet. -Outer Glow (blending options) rundt jordkloden. -Lens flare (filters-render) på jordklode-layeren. Her er også Lightning effect en effekt en kan bruke. -Free transform (Ctrl+T) på jordklode-layeren, slik at den blir rund og ikke så avlang. -Lage ramme. (Dette kan du sikkert, om ikke - bare spør!) Lykke til! Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 JUST GOOGLE IT! jeg søkte på "planet tutorial ps" og fikk en side opp, som du kan sjekke. http://www.deviantart.com/deviation/3131869/ Lenke til kommentar
jealei Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 du glemte et ord "JUST F*CKING GOOGLE IT!" takker for tuten... men og lage en sol åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ta en stor fuzzy brush som er gul og 300 pxl. Trykk to ganger på samme punkt. ta en 100pxl hvit soft brush. trykk to ganger i midten. ta en brush som er en sjettedel av den største brushen du brukte og velg smudge og ta 50% force og dra fort fra midten og ut for å lage solstråler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå