Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkuratt startet med Photoshop. Men har eit lite problem når jeg skal lagre det jeg har laget. Det går ikke ann å lagre som jpg eller noe annet. Bare som Photoshop (*.psd). Hva er problemet å går det ann å fikse det ? :ermm:

Lenke til kommentar

eh.. yonker?:p

anyway.. det skal gå han, save as > Filformat ? > save?

eller så kan du ta Eksponere bildet elnz.. , vet ikke om det er no JPG format der, pleier å bruke eksponere hvis jeg skal lage som RAW fil

Lenke til kommentar

Eksponere? Meiner du eksportere?

yonker: Du kan lagre som JPG og fleire. Etter å ha valgt File --> Save as, får du opp eit vinduage, og der det står PSD i dette vindauget er ein nedtrekksmeny, der du kan velge andre format. Skal du leggje biletet ut på nett kan det vere greit å bruke File --> Save for web. Her får du ei forhåndsvisning av korleis den lagra fila vert sjåande ut, og kor stor fila vil verte.

Lenke til kommentar

hehe:p

øy noen her som har non tips til å få tilbake motivasjonen? har rett å slett mista lysten på å gjøre ting på photoshop:/ men jeg har lyst til å få tilbake motivasjonen.. Det er masse jeg ikke vet om, og jeg vet at jeg kan gjøre det akkurat nå, men jeg gidder ikke lissom :p

etter å ha drivet med ps ganske mye i nesten 2 år nå så har jeg bare mista det:/

Lenke til kommentar

Jeg vet dette ikke er helt riktig plass å spørre, men jeg fant ingen andre passende tråder, også føler jeg ikke det er noe poeng i å lage en egen tråd for dette ene spørsmålet.

Hvordan reverserer jeg en .gif i Adobe Image Ready? Altså, får den til å gå den andre veien.

Redigert: Fant vist ut av det. På høyre siden av vinduet hvor du kan se alle bildene, er det en pil, trykk på den også "Reverse Frames." :roll:

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...