tOmma- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Haha, du driter deg så sykt ut, tOmma-. For det første, så er det lett å se at det er et bilde. For det andre, så står det at det er et bilde som ble tatt med et Nikon D50 speilreflekskamera i bildeinformasjonen. Jerk. 8388952[/snapback] Neste gang burde du lese litt saktere... Igjen: Jeg brukte dette bildet som grunnlag, lagret proporsjoner med såkalte rulers, la et nytt, hvitt layer rett oppå og gjorde originalbildet usynlig... Dette er altså resultatet. Edit: Det eneste, lille jeg kopierte, var noen hårtuster. Og riktig, det ble brukt et Nikon D50-kamera da originalbildet ble tatt. Endret 15. april 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For å tegne godt i PS er det to ting som trengs. Talent innen tegning og et tablet. Et tablet gjør jobben bedre og lettere. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 steike åssen fikk du til det? 8385101[/snapback] Jeg laget bare en ny layer og tegnet med brun farge over det lyse i øynene og satte på multiply så burn tool for å tilpasse fargen Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For å tegne godt i PS er det to ting som trengs. Talent innen tegning og et tablet. Et tablet gjør jobben bedre og lettere. 8390767[/snapback] Tegningen gjorde jeg med mus, og det var ikke noe lett.. Skal gå til innkjøp av tablet. Noen som kan anbefale meg en? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har prøvd meg litt i ps.. Hva syns dere..? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Det er en ting som jeg synes at det er merkelig ved bildet, et uskarpt bilde.Spesielt i øyene, men i helhet også. Og jeg ser også en del støy, noe som finnes kun i foto ikke tegning Endret 15. april 2007 av Fox Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Det er en ting som jeg synes at det er merkelig ved bildet, et uskarpt bilde.Spesielt i øyene, men i helhet også. Og jeg ser også en del støy, noe som finnes kun i foto ikke tegning 8392127[/snapback] Meningen med det er jo at det SKAL være litt blurry. Brukte brush tool med 0 hardness her. Støy, kødder du med meg? Jeg kan ikke se én eneste støypartikkel her, jeg. Kan nok være at det du ser, er skillene mellom mørkt og lyst - bare zoom inn, så ser du det. Edit: Bildet er langt fra ferdig, noen detaljer som rynker, arr og fargelegging gjenstår. Endret 16. april 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får til metall effekter/farger i photoshop ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er som sagt noe jeg synes er merkelig med bildet, er ikke så viktig uansett Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får til metall effekter/farger i photoshop ? 8396058[/snapback] Høyreklikk den layeren du vil ha metalleffekt på, velg blending options. Her inne må du redigere "Bevel and Emboss"-innstillingene inntil du oppnår ønsket effekt, trikse med skygger og farger. Er lenge siden jeg gjorde dette, så jeg husker ikke helt eksakt hvordan Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det noen her som vet hvordan man får tak i gratis Brush-tooler?? feks til øyenbryn, øyenvipper, lepper, hår og lignende?? (uten å bli medlem) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det noen her som vet hvordan man får tak i gratis Brush-tooler?? feks til øyenbryn, øyenvipper, lepper, hår og lignende?? (uten å bli medlem) 8414735[/snapback] Kjør et søk på google. Slik jeg forstår det skal du ha Brushes...? "Photoshop Brushes free download" Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det noen her som vet hvordan man får tak i gratis Brush-tooler?? feks til øyenbryn, øyenvipper, lepper, hår og lignende?? (uten å bli medlem) 8414735[/snapback] Kjør et søk på google. Slik jeg forstår det skal du ha Brushes...? "Photoshop Brushes free download" 8414755[/snapback] har prøvd den varianten finner ikke alltid det jeg er på jakt etter... vet du om noen sider som bare legger ut slik da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Da var CS3 anskaffet! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sånn the real thing, liksom? ;D Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jepp Det er den ekte ja! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvor mye betalte du..? Var det i butikk eller på nettet? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nice! Har lyst på jeg også! Meeen, er vel ikke håp for det. (lovlig i alle fall) Er så jævla dyrt =/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 er "Adobe Photoshop CS3 Extended" den nye versjonen? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvor mye betalte du..? Var det i butikk eller på nettet? 8415235[/snapback] http://www.adobe.com/products/photoshop/photoshopextended/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå