rhymenocerous Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ser ut som at han har skrevet det med en brush, åpnet Blending Options og satt på litt gradient, stroke og sånn. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ser ut som at han har skrevet det med en brush, åpnet Blending Options og satt på litt gradient, stroke og sånn. 8313076[/snapback] hvilken skrift da? brush? ;S Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 brush = brush tool Altså han har ikke brukt noen skift, men skrevet det "for hånd". Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) noen som kan fikse slik skrift jeg viste dere på det bildet jeg postet istad. kan noen skrive med slik skrift nede på bildet (det jeg har postet med i denne nå) og skrive Elsker deg Cecilie <3 noen som kan hjelpe meg med det? takker til den som gidder det ;D hvis noen klarer å fjærne det grønne nede i venstre hjørne hadde det vært bra takker og bukker Endret 5. april 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 brush = brush tool jeg er like langt Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Se om du finner denne i verktøy-paletten: EDIT: Jeg regner med du har photoshop, da du poster i "Den store Photoshop-tråden" Endret 5. april 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 noen som kan hjelpe meg med det? takker til den som gidder det ;D Er dette bra? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Prøvde meg jeg også! Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 http://ic1.deviantart.com/fs12/f/2006/304/...y_wirestyle.jpg veit noen åssen jeg kan lage sånn lys? Tutorial og sånt ting? Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er det noen her som vet hvordan man kan bruke brush-toolen slik at ungår at man tegner over fargene en nettopp har tegnet? Hvis jeg feks skal legge til hudfarge hos en person og bruker brush-toolen med en svak opacity. hvis jeg nå tegner blir flere ganger, så blir fargen bare tykkere.....? jeg ønsker å få flyt uten at jeg kan må holde nede musetasten hele tiden når jeg tegner. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er det noen her som vet hvordan man kan bruke brush-toolen slik at ungår at man tegner over fargene en nettopp har tegnet? Hvis jeg feks skal legge til hudfarge hos en person og bruker brush-toolen med en svak opacity. hvis jeg nå tegner blir flere ganger, så blir fargen bare tykkere.....? jeg ønsker å få flyt uten at jeg kan må holde nede musetasten hele tiden når jeg tegner. 8315517[/snapback] Du kan jo tegne med full opacity og heller ha lavere opacity på layeret. Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Er det noen her som vet hvordan man kan bruke brush-toolen slik at ungår at man tegner over fargene en nettopp har tegnet? Hvis jeg feks skal legge til hudfarge hos en person og bruker brush-toolen med en svak opacity. hvis jeg nå tegner blir flere ganger, så blir fargen bare tykkere.....? jeg ønsker å få flyt uten at jeg kan må holde nede musetasten hele tiden når jeg tegner. 8315517[/snapback] Du kan jo tegne med full opacity og heller ha lavere opacity på layeret. 8315528[/snapback] der sier du noe! du funker greit det:) men er litt tungvint i lengden. men takk men hvordan skal jeg gjøre dersom jeg ikke ønsker å bruke flere layere da? kun gjøre det på ett bilde? :S Endret 5. april 2007 av karryboh Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 når du er ferdig så trykker du bare "flatten image" eller "merge visible", så blir det bare ett bilde Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kjedet meg hos en venn, så jeg tok noen bilder av meg selv hos ham og satte disse sammen i PS hjemme: Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 http://ic1.deviantart.com/fs12/f/2006/304/...y_wirestyle.jpg veit noen åssen jeg kan lage sånn lys? Tutorial og sånt ting? 8313723[/snapback] Her tror jeg du kan bruke lens flares og gradients.. Plasser f.eks. en lens flare med en lysstyrke på 70-80 BAK f.eks. layeren der tegningen din er.. Det sørger for en sterkere effekt. Gradients kan du mikse selv, som du helt sikkert vet fra før av. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvis jeg har mange layers som jeg vil kombinere til en layer, hva gjør jeg? takk for hjelp Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 select them all.. høyere kill så leter du etter "Merge layer" Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Velg de layerne du vil så sammen, og velg "Merge Layers". You're done! Edit: Æsj, gatebarn var før meg:p Endret 8. april 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 men hvordan markerer jeg alle () det går ikke å ctrl-klikke eller shift-klikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå