Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan fikse slik skrift jeg viste dere på det bildet jeg postet istad.

kan noen skrive med slik skrift nede på bildet (det jeg har postet med i denne nå)

og skrive Elsker deg Cecilie <3

noen som kan hjelpe meg med det? :)

takker til den som gidder det :) ;D

hvis noen klarer å fjærne det grønne nede i venstre hjørne hadde det vært bra :D

takker og bukker

post-104434-1175768638_thumb.jpg

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvordan man kan bruke brush-toolen slik at ungår at man tegner over fargene en nettopp har tegnet? Hvis jeg feks skal legge til hudfarge hos en person og bruker brush-toolen med en svak opacity. hvis jeg nå tegner blir flere ganger, så blir fargen bare tykkere.....? jeg ønsker å få flyt uten at jeg kan må holde nede musetasten hele tiden når jeg tegner. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet hvordan man kan bruke brush-toolen slik at ungår at man tegner over fargene en nettopp har tegnet? Hvis jeg feks skal legge til hudfarge hos en person og bruker brush-toolen med en svak opacity. hvis jeg nå tegner blir flere ganger, så blir fargen bare tykkere.....? jeg ønsker å få flyt uten at jeg kan må holde nede musetasten hele tiden når jeg tegner.  :hmm:

8315517[/snapback]

Du kan jo tegne med full opacity og heller ha lavere opacity på layeret.

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet hvordan man kan bruke brush-toolen slik at ungår at man tegner over fargene en nettopp har tegnet? Hvis jeg feks skal legge til hudfarge hos en person og bruker brush-toolen med en svak opacity. hvis jeg nå tegner blir flere ganger, så blir fargen bare tykkere.....? jeg ønsker å få flyt uten at jeg kan må holde nede musetasten hele tiden når jeg tegner.  :hmm:

8315517[/snapback]

Du kan jo tegne med full opacity og heller ha lavere opacity på layeret.

8315528[/snapback]

der sier du noe! du funker greit det:) men er litt tungvint i lengden. men takk :D men hvordan skal jeg gjøre dersom jeg ikke ønsker å bruke flere layere da? kun gjøre det på ett bilde? :S

Endret av karryboh
Lenke til kommentar
http://ic1.deviantart.com/fs12/f/2006/304/...y_wirestyle.jpg

veit noen åssen jeg kan lage sånn lys? Tutorial og sånt ting?

8313723[/snapback]

Her tror jeg du kan bruke lens flares og gradients.. Plasser f.eks. en lens flare med en lysstyrke på 70-80 BAK f.eks. layeren der tegningen din er.. Det sørger for en sterkere effekt. Gradients kan du mikse selv, som du helt sikkert vet fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...