Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
jeg lager et bilde nå. så vil jeg ha det lyst nede i ene hjørnet som om det skulle være "rampelys" hvordan får jeg til det?

8248597[/snapback]

Filter -> Render -> Lighting effects

Lenke til kommentar
Jeg sliter med et bilde, skal sette inn et bilde inn i et annet, men får det ikke til å passe inn, er ikke flink til sånt.

 

Akuratt som at man lager en signatur, så setter man et bilde inn, er det noen som har en kort tutorial til meg?

8260669[/snapback]

Lim de inn i samme bilde, på foskjellige lag. Så velger du det laget som er størst - Image, free transform - Haker av kjettingen slik at proporsjonene blir de samme, og drar til slik du ønsker. Finnes mange andre muligheter også, bla å endre bildestørrelsen før du limer de inn i hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Var billig som fan der jeg fikk det fra..

8268221[/snapback]

CS2 holder fint for meg en stund til. Gidder ikke skaffe CS3 enda fordi det tar nemlig litt lang tid å hente varene fra den lokale butikken, da sykkelen min er litt treg.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
gå kjøp det isteden for å laste det ned..

greit at folk laster musikk, men ikke når man laster ned store programmer som Adobe..

 

 

Adobe<3

8269672[/snapback]

 

Ja ok, la meg skaffe halvparten av semesteravgiften og kjøpe et program som jeg bruker til å leke meg med ;) Er nok proffmarkedet de satser på, har også hørt adobe si noe sånt offisielt.

 

Men dette er offtopic.Gleder meg til å prøve programmet!Merket at tilogmed betaen var raskere enn cs2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...