kris98 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har noen bilder jeg lagde på photoshop for en god stund siden: ...Er ikke så morosame. hvist noen lurer så er bilde nr. 2 Sean Penn i filmen "The Thin red line" 8001829[/snapback] Heyhey. Lurer på, hva er de blåe strekene i bildet med han som skyter en helt jævlig kraftig pistol. Deagle? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Har noen bilder jeg lagde på photoshop for en god stund siden: ...Er ikke så morosame. hvist noen lurer så er bilde nr. 2 Sean Penn i filmen "The Thin red line" 8001829[/snapback] Heyhey. Lurer på, hva er de blåe strekene i bildet med han som skyter en helt jævlig kraftig pistol. Deagle? 8014929[/snapback] De blåe strekene er noe som kommer fra "lens flare"-en som jeg brukte på bildet, er ikke en magnum pistol, men en helt vanlig 9mm derimot. Bildet vart litt mislukka, jeg prøvde å se ut som om jeg skøt med en laser pistol Endret 24. februar 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Så denne siden og tenkte det hadde vært moro å gjort, noen andre som er interessert? Lage en lang collage. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så denne siden og tenkte det hadde vært moro å gjort, noen andre som er interessert? Lage en lang collage. 8018561[/snapback] Har han laget ett og ett bilde, hvor han har hatt et langt bilde i tankene, eller har han laget ett langt bilde og delt dette opp? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Slik eg forstår det er det ein «føljetong». Ein person lager eit bilete, so lager ein annan person neste som heng saman med det fyrste, osb. Namnet til den som har laga biletet står under. Endret 25. februar 2007 av incanus Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det der er vel også lagt i Illustrator? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det der er vel også lagt i Illustrator? 8019816[/snapback] Ikke nødvendigvis, men var mye vector som egner seg best i Illustrator der ja. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Argh, jeg har utrolig lyst til å lære meg Illustrator, men jeg tror jeg holder meg til Photoshop. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Laget kjapt, ble ganske fornøyd og tror jeg skal fortsette Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://www.haraldbjellvag.com/pages/regn.html Jeg følger denne, vil lage regn på et bilde! Men jeg hvordan slår jeg sammen lagene på slutten? Jeg klarer alt fram til adjust levels... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://www.haraldbjellvag.com/pages/regn.html Jeg følger denne, vil lage regn på et bilde! Men jeg hvordan slår jeg sammen lagene på slutten? Jeg klarer alt fram til adjust levels... 8019877[/snapback] Høyreklikk på en av layerne og velg flatten image? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 SPEILING Jeg vil få det til å se ut som om dette kameraet står på en svart glassflate og speiler seg i den. Men det er ikke bare å flippe vertikalt, for da blir perspektivet fullstendig galt. Hva må gjøres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kan leke deg kitt rundt. ctrl+t og høyreklikk og velg noe fra den menyen. Tror det fungerer å bruke skew, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kan leke deg kitt rundt.ctrl+t og høyreklikk og velg noe fra den menyen. Tror det fungerer å bruke skew, men er ikke sikker. 8019928[/snapback] Men det er vel uansett umulig å få til en bra speilbilde, i og med at toppen ikke vil synes i refleksjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bruk visklæret og sett det på en myk børste og fyr i vei. Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er det noen her som har en god tutorial eller vet noe om hvordan man "mykner" til og glatter ut hud? fjerner rynker, glatter ut sliten hud o.l?? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er det noen her som har en god tutorial eller vet noe om hvordan man "mykner" til og glatter ut hud? fjerner rynker, glatter ut sliten hud o.l?? 8020657[/snapback] Sjekk programvareskolen.com. Tutorialen om å gjøre noen skallet kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er det noen her som har en god tutorial eller vet noe om hvordan man "mykner" til og glatter ut hud? fjerner rynker, glatter ut sliten hud o.l?? 8020657[/snapback] Sjekk programvareskolen.com. Tutorialen om å gjøre noen skallet kan sikkert hjelpe deg. 8020732[/snapback] skal sjekke den ut takk ass! Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) se denne: http://www.youtube.com/watch?v=WIH1ZujwMz8...related&search= Rundt 1minutt 40 sek. brukes en sånn tool jeg er på jakt etter, noen som vet hvor den er i ps?? noen som forresten vet hvordan man legger til sydenbrunfarge på folk? enkelt?? Endret 25. februar 2007 av karryboh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 noen som forresten vet hvordan man legger til sydenbrunfarge på folk? enkelt?? 8021445[/snapback] Burn-tool tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå