Abnegation Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Klikk for større versjon. 7901365[/snapback] Hva er det du har gjort på bildet? Skjønte ikke beskrivelsen på sida Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ser ikke ut som en reveskalle BTW. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hvordan klarer folk å lage bilder som dette? Jeg forstår ikke hvordan de i huleste klarer å lage noe sånt. Jeg fikk en toturial og klarte og lage et hode ut av en melon, kiwi, gulerot og en appelsin. Men selv det slet jeg litt med, MEN jeg startet for et par dager siden. Og anser meg selv som en komplett nybegynner som ikke helt vet hvordan man bruker de forskjellige tingene engang. Så, om noen kunne hjulpet meg litt på gang her hadde det vært veldig moro. (Jeg har tenkt å søke Media og Kommunikasjon når jeg starter på VG1 fordi det lille jeg allerede har gjort synes jeg er moro og har lyst å holde på meg dette.) Takk. EDIT: skrivefeil Endret 9. februar 2007 av TheoB Lenke til kommentar
jammi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Yep, hadde vært nice med en guide for noobs. Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har ett lite problem med photoshop , når jeg visker visker jeg bare 50%. Hva må jeg stille på for å få 100% Opacity? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nesten helst øverst når du har valgt viskelær. pass på at opacity og flow på 100% Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Klikk for større versjon. 7901365[/snapback] Hva er det du har gjort på bildet? Skjønte ikke beskrivelsen på sida 7906565[/snapback] Mye farge og levels endringer, burn and dodge, trærne bak var langt mer blurry så limte på trær fra samme sted fra annet bilde, månen er lagt inn med reven på, det gule diset bak fjellet +++ Ser ikke ut som en reveskalle BTW. 7906606[/snapback] Hva ser det ut som da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ser ikke ut som en reveskalle BTW. 7906606[/snapback] Hva ser det ut som da? 7908594[/snapback] Elg ellerno. Elg: http://www.allroutes.to/mrl/mr1mvc021sepiaskull.jpg Rev: http://www.skullsite.co.uk/Arctfox/arctfox_lat.jpg Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Gjorde min første bildemanipulasjon i dag I går tok jeg et bilde rett før det ble mørkt, og i dag morges kjedet jeg meg, så jeg dro fram Photoshop og begynte å øve meg. Har bare vært borti Illustrator før. Slik ble resultatet: original: etter ps: Ser frem til flere timer foran Photoshop, spesielt når CS3 kommer Edit: Jeg anser meg ikke ferdig med bilde, så kome gjerne med forslag! Endret 9. februar 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ser ikke ut som en reveskalle BTW. 7906606[/snapback] Hva ser det ut som da? 7908594[/snapback] Elg ellerno. Elg: http://www.allroutes.to/mrl/mr1mvc021sepiaskull.jpg Rev: http://www.skullsite.co.uk/Arctfox/arctfox_lat.jpg 7908997[/snapback] Alt for lite til å være elg, men ser jo nå at det ikke er rev i alle fall. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, jeg kappa ikke av tunga mi xD Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 en av mine manipulerte bilder Lenke til kommentar
Krims Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lagde meg et par nye signaturer i dag Har ikke fått border på denne ennå, men det kommer straks Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 de var nice da kan du lære meg hvordann du fikk til den lyseffekten på den andre siggen? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lagde meg et par nye signaturer i dag Har ikke fått border på denne ennå, men det kommer straks 7917663[/snapback] Vi har en signaturtråd. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Fortsatt nybegynner i PS, men vil gjerne ha litt kritikk på denne: Vet at det er litt standard, men kanke gjøre noe med det. Ikke jeg som har tatt bildet, men husker ikke hvor jeg fant det. Var mistenkelig tungvint å dele opp bildet... det finns ikke noe innebygd i PS? Endret 12. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Uansett hva det der skal være, så burde ikke den hvite "buen" oppe være så skarp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan lager du et speilbilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå