T homas Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Her er noe jeg lagde for ikke veldig lenge siden det er ikke fryktelig bra,men ett sted må man jo starte. Konstuktiv kritikk motas med takk Endret 4. februar 2007 av T homas Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Argh, fungerer ikke Adobe Photoshop CS2 9.0 på Windows Vista Ultimate ? Når jeg skal starte programmet får jeg opp: Adobe Acitivation: You are not allowed to continue because your account does not have the proper privileges. Please log in using an account with administrator privileges and try again. Men det er jo bare 1 bruker på denne pc'n, og jeg er admin Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vista er vel sånn at det ikke installerer piratvare... Så hvis du har kjøpt cs2, vet jeg ikke hva som kan gjøre det. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Nevermind.. Fikk MyBigMouth til å gjøre en super jobb.. Endret 5. februar 2007 av kezoom Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hvordan greier dere å klippe ut folk ? Det er umulig og få med håret :S Endret 5. februar 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan jo bruke den "tryllestaven" og slette de "bitene" som ikke er personen. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan jo bruke den "tryllestaven" og slette de "bitene" som ikke er personen. 7876233[/snapback] Fortsatt umulig for en noob som meg, men får prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvis du zoomer skikkelig langt inn er det jo fint mulig å få vekk alt, men det tar litt tid. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 vel, du skulle tatt bilde av deg selv/elller blitt tatt bilde av ett sted med mer ensfarget og ikke detaljert og forstyrrende bakgrunn. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Minner om at jeg fremdeles trenger hjelp av dere.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709256&hl= Veldig taknemlig til de som prøver seg! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Første gang jeg har lagd noe fra scratch... Var ikke no spesielt happy over denne, men men Edit: Hvordan kan man få til den Glans-stilen som vist på enkelte forrige eksempler? Endret 6. februar 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Prøv gradient tool. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Prøv gradient tool. 7885795[/snapback] Det jeg har gjort på den ene siden. Men glanseffekt? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Request: Er det noen som klarer å lage en logo til et racing team? Teamet heter Syncro Racing. Trenger bare en rimelig enkel logo. En annen som prøvde seg og kom med denne, men fargen og resten synes jeg ikke ble noe fint i det hele tatt. Så prøv dere! Blir veldig takknemlig. Endret 6. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hei Hei! Noen som kan hjelpe meg?: 1) Ser stadig tøffe ikoner eller effekter i skinning sektionen hvor man har avspeilet noe så det fader eller blir gradvis gjennomsiktig... Hvordan gjør de dette? 2) Hvordan gjør jeg slik at et område får den "speilblanke" effekten? EDIT: Hvordan gjør man dette? fra: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Til: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Lekt meg litt med noen teknikker i photoshop: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Scotty: Syncro.jpg Har også PSD-filen, hvis det er ønskelig. pessimisten: Fjern bakgrunn og lek deg med filters. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 1) Ser stadig tøffe ikoner eller effekter i skinning sektionen hvor man har avspeilet noe så det fader eller blir gradvis gjennomsiktig...Hvordan gjør de dette? Det som skal avspeglast (til dømes tekst) må liggje på eit lag for seg sjølv. Ein lager so ein kopi av det laget (Høgreklikk --> Duplicate layer, eller hurtigtasten Ctrl + J). So snur ein det eine av desse med Edit --> Transform --> Flip Vertical og dreg det ned so det kjem på rett stad. For å lage uttoninga, legg fyrst til ei maske (Layer --> Add layer mask --> Reveal all) på det som skal verte refleksjonen. So vel du Gradient tool og ein gradient frå kvit til svart. Lag ein gradient som går frå oppe på refleksjonen til nede. Ein tutorial: http://photoshopit.wordpress.com/2006/09/0...lection-effect/ Hvordan gjør man dette? Du får noko liknande med Cutout-filteret, som ligg i Filter --> Artistic. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 takker høres bra greit ut det... har ikke tid til å se på det nå, men tar det i morra så kommer sikkert fler spm da. Igjen: takk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Den du henviser til syns jeg ser ut til å være vektorisert. Da har de gjerne tegnet alle strekene med pen tool e.l. verktøy i Illustrator. Dette er tidkrevende arbeid om du ikke har gjort det før. Det er forresten tidkrevende om du har gjort det før og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå