MyBigMouth Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som kan endre dette coveret litt for meg? (klikk for full størrelse) Bruksanvisning: ^^ Også lagre det i png.. 7842139[/snapback] Stilles dog under tvil hva du skal med det.... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen som vet hvordan man kan ta håret til folk på et annet ansikt?? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) det er vel det samme prinsippe som og bytte fjes, viss du ser noen sider bak her så skulle en ha linket til noen sider hvor de viser åssen du gjør det Endret 1. februar 2007 av jealei Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Søker hjelp etter dere som kan deres saker! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709256&hl= Mvh Scott. Endret 1. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
jealei Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) et forsøk, håper du liker det Endret 1. februar 2007 av jealei Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Takk Men var ikke fullstendig slikt jeg tenkte meg det, kan hende jeg forklarte litt dårlig. Tenkte mer på effekter ved bakgrunnen, samt skriften selvførgelig, slik du har gjort. Bakgrunn med effekter slik som noe lignende dette, bare litt mer diskre og annerledes. Hjertelig takk til alle som prøver seg! Og helst ta det i tråden jeg har opprettet Endret 1. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 På det siste bildet der; er jo ikke verre enn å lage noen fibers fra Filter menyen også legge på litt motion blur i samme retning som linjene, for så å rotate'e layeret. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Takk jealei og MyBigMouth Begge var veldig bra, men jeg tar jealei sitt Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen her som er flinke til å skarpe ut ting.. har en ting som er veldig kornete og litt vanskelig å lese. Det er litt utenfor forumet sine retningslinjer, så viss noen vil adde meg til msn så ja takk.. [email protected] Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen som har en font som ligner på den til venstre? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Min første frihåndstegning i photoshop, - med touchpad! Fornøyd nok selv Noen som har noe de vil si? Kommer sikkert senere med skyggelegging og kropp av noe slag. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 skikkelig morsom tegning, bra laget med en touchpad.. Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er'e noen her som har en mal eller vet om no' gode trix for å lage DVDcover i photoshop?? noen som har et tomt dvdcover i png som kan brukes?? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Photoshop Artwork Templates Der kan du laste ned templates til DVD cover. _________ Klikk for større bilde Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Photoshop Artwork TemplatesDer kan du laste ned templates til DVD cover. _________ Klikk for større bilde 7861461[/snapback] Takk ass! detta går Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) litt dumt spørsmål men... er ny på photoshop:S åssen skifter man farge på bakgrunnen til et bilde? evt. legger til en ny? forresen; hvordan legger man til en falsk himmel på et bilde? Endret 3. februar 2007 av karryboh Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 litt dumt spørsmål men... er ny på photoshop:S åssen skifter man farge på bakgrunnen til et bilde? evt. legger til en ny? forresen; hvordan legger man til en falsk himmel på et bilde? 7862663[/snapback] Det siste er vell en litt større jobb å forklare skikkelig...Med mange muligheter...Legg meg til på msn, så kan jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 kan noen fortelle meg åssen jeg for en forhåndsvisning på healing brush eller clone stamp Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du kan få ei slags førehandsvisning om du gjer kloninga i Vanishing point. Sjå denne videoen for ei betre forklaring: http://www.photoshopkillertips.com/archives/198 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå