Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg åssen jeg for doble bokstaver?
Har du nokon bilete som viser dette, so det vert enklare å forstå kva du meiner?
Jeg kan ikke bruke Brushes! Skjønner ikke hvorfor, og har ikke tuklet noe med innstillinger.
Er det same problemet som m0zzdart hadde her? Det er ingen løysingar der, berre nokre fleire spørsmål frå meg for å betre forstå problemet. Kva skjer når du prøver å bruke penselen?

 

Eit lite søk gav eit tips om å resette innstillingane i PS. Det gjer du ved å halde inne Ctrl, Alt og Shift medan programmet starter, men eg kan ikkje seie om det er det same problemet.

7809236[/snapback]

 

Nah, ikke det samme problemet. Kun at når jeg prøver å tegne noe med brushes så kommer ingenting frem.. Fungerer på pencil og slikt, men ikke brushes... Men tester den resette saken :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikkje berre det at du ved eit uhell har satt opacityen langt ned då? I verktøylinja øvst stiller du på dette.

7809723[/snapback]

 

Nop. Opacityen er alltid på hundre %..

Dette var no piss for å være erlig :mad:

 

EDIT:

 

OOoooh! nevermind :!:

 

Var det du sa alikevel, jeg tenke på layer opacityen jeg. Hehe.

Vel, da var det ordna! Takk :w00t:

Endret av baronblod2003
Lenke til kommentar

Gjentek meg sjølv fyrst:

Kan noen fortelle meg åssen jeg for doble bokstaver?
Har du nokon bilete som viser dette, so det vert enklare å forstå kva du meiner?
kan noen fortelle meg hvor jeg finner abstrakte brusher i photoshop som brukt i denne guiden, siden de linker til funker ikke7811437[/snapback]
Sjå gjennom sidene du finn ved å søke slik på Google so finn du kanskje noko.
Lenke til kommentar
gidder noen og vise meg hvor jeg kan finne de brushene som er brukt i denne guiden? orker ikke og lete gjennom 100 google sider

7811715[/snapback]

 

Og du tror vi gidder å lete gjennom 100 google sider?

Neida :p

Sjekk ut www.deviantart.com

Der ligger det en del kule og temmelig mange likner den du illustrerte.

:)

 

http://search.deviantart.com/?section=brow...ale%3A5&q=brush

 

Der går du rett innpå...Unødig link, men men ;)

Endret av baronblod2003
Lenke til kommentar
Hei

Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med noe her,jeg har et bilder(legger det med her) her og lurer på hvordan jeg kan få et mer spennende bilde,mer dramatisk.Feks hvordan få det til å se ut som himmelen er i bevegelse?

Tar imot andre tips også.

7813085[/snapback]

 

Har du prøvd å merke av himmelen og legge til en effekt greie?

Gå inn på "Filter > Artistic > Coloured Pencil".

 

Da kommer det jo opp en sak, så blar du bare nedover, og så kan du jo også skifte farge på himmelen også.

Over og ut. :)

Lenke til kommentar
Forøvring lurte jeg på om hvordan man kan få en "3D-effekt" ut av et vanlig bilde. Så det i et blad som heter Digital-foto her om dagen men fikk det ikke til.

 

Da så det ut som om bildet var bøyd og lå på et bord. Skygge og refleks er sentrale stikkord. Så liksom nyprintet ut.

http://www.pstut.com/tutorial-realistic-photo-print.html

7800132[/snapback]

Takker!

Tviler på at jeg klarer det med sugen engelsk kunnskap og slikt

Men, men. Stilig bilde :)

Lenke til kommentar
Her er en 2 minutters Burn Tool overhaling.

Bildet ble ikke serlig velykket, men jeg har ikke tid til å diske opp med noe avanserte greier i dag.  :(

 

Edit: Leif

4896011[/snapback]

 

:O er det noen som vet hvordan man lager shitt på personer? sånn som bildet over?

 

forresten hvordan legger man et litt gjennomsiktig bilde oppå et anna?? watermark

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...