Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en forståelig nybegynner tutorial til Adobe Photoshop CS2 ?
Lurer på om dei du finn på denne sida tek for seg ein del grunnleggjande. Kor grundige dei er har eg ikkje satt meg inn i. Er det noko bestemt, so berre spør, slik Dag-Erik seier. Videoane på Programvareskulen kan sikkert gje nokre tips og.
Forøvring lurte jeg på om hvordan man kan få en "3D-effekt" ut av et vanlig bilde. Så det i et blad som heter Digital-foto her om dagen men fikk det ikke til.

 

Da så det ut som om bildet var bøyd og lå på et bord. Skygge og refleks er sentrale stikkord. Så liksom nyprintet ut.

http://www.pstut.com/tutorial-realistic-photo-print.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyrst, pass at denne modusen for penneverktøyey er valgt (ved å trykke på den):

post-21406-1169815601_thumb.png

 

So lager du ein path som går rundt det du vil markere. Det er litt vanskeleg å forklare, men eg kan prøve å forklare litt. Om du berre klikker vil alle det verte rette linjer mellom kvart punkt. Klikk og dra, og du kan lage kurver. For å flytte eit punkt, hald inne Ctrl og dra i punktet. For å gjere eit punkt om frå eit «rettlinja» til eit med kurver, hald inne Alt og klikk-og-dra i punktet (den andre vegen, berre hald inne Alt og klikk). For å avslutte/lukke pathen, klikk på det fyrste punktet. Du vil sjå at det kjem ein liten sirkel ved musepeikaren.

 

Til slutt har du to ulike val. Det fyrste er å gå til Path-fanen, høgreklikke på den pathen som ligg der (den du akkurat laga) og velge Make selection. Den andre er å lage ei vektormaske, ved å gå til Layer --> Vector mask --> Current path. Det du har teikna rundt vil framleis vere synleg, resten usynleg. Maska kan endrast på i ettertid, og du kan lage ei markering ut av den (om du vil) ved å halde inne Ctrl og klikke på miniatyrbiletet til maska i Layer-vindauget.

 

Sannsynlegvis kan du finne nokre betre forklaringar på bruk av penneverktøyet ved å søke på denne måten.

Lenke til kommentar

Veeeel ... Eg kan kanskje forklare litt diverse teknikkar og framgangsmåtar (og søke meg fram til endå fleire), men det er ein grunn til at eg meir eller mindre aldri legg ut noko sjølv; nemleg at eg ikkje er flink til å lage ting. Eg er heller ikkje flink til å gje kritikk, so eg har eigentleg ikkje noko spesielt fornuftig å seie.

Lenke til kommentar
Heisann igjen!

Har et problem som jeg ikke greier å få løst :mad:

 

Jeg kan ikke bruke Brushes! Skjønner ikke hvorfor, og har ikke tuklet noe med innstillinger. Dette går meg på nervene. Noen som har en logisk/ulogisk forklaring? :ermm:

7808419[/snapback]

Jeg har en ulogisk forklaring: spøkelser har vert inne i PC'en din og ødelagt PS :scared:

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg åssen jeg for doble bokstaver?
Har du nokon bilete som viser dette, so det vert enklare å forstå kva du meiner?
Jeg kan ikke bruke Brushes! Skjønner ikke hvorfor, og har ikke tuklet noe med innstillinger.
Er det same problemet som m0zzdart hadde her? Det er ingen løysingar der, berre nokre fleire spørsmål frå meg for å betre forstå problemet. Kva skjer når du prøver å bruke penselen?

 

Eit lite søk gav eit tips om å resette innstillingane i PS. Det gjer du ved å halde inne Ctrl, Alt og Shift medan programmet starter, men eg kan ikkje seie om det er det same problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...