Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 For future referance: Photoshoptråden – bilstyling. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvordan få ramme på bildene igjen? Husker ikke.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Merk alt (Ctrl + A) og so Edit --> Stroke. Eller Image --> Canvas Size, hak av for relative og skriv inn kor brei ramme du vil ha i pixlar. Fyll tomrommet du får med den fargen du vil ha. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Bilden min! Det som er gjort : Skifta bilmerke (Fra Porche til Audi ) Senket side-kåpen litt Skiftet farge Skiftet felger Fått inn gitter På ruta så har jeg laget er speedometer Fjernet håndtaket og bensinlokket på siden Har ikke gjort så omfattende endringer enda som ny front og sånn, for finner ikke en front som passer. Kommentarer? Btw, dette er første bilen min Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Bra gjort, men speedometeret kunne vært vinklet på en annen måte. Hvorfor har du skifta det til audi? Og dessuten er det en egen tråd til bilstyling i photoshop, og det lukter tutorials hele veien her. Gud så negativ jeg var nå! Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bra gjort, men speedometeret kunne vært vinklet på en annen måte.Hvorfor har du skifta det til audi? Og dessuten er det en egen tråd til bilstyling i photoshop, og det lukter tutorials hele veien her. Gud så negativ jeg var nå! 7602344[/snapback] Det er hans første bil da.. Tutorials er et kjempefint verktøy for å lære seg PS. Sånn jeg lærte alt jeg kan nå, + litt prøving og feiling da, men uten toturials vill jeg vært langt bak i forhold til der jeg er nå Fortsett med moddingen og tutorialsene du Sonic^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jepp, til å være hans første vil jeg faktisk si at den var ganske fantastisk! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Her: (er ny i PS, såå...... ) Endret 31. desember 2006 av baronblod2003 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kul bil! PRøv bare og få vekk rødfargen bak på bilen... ser ut til at det henger igjen litt der Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kan noen gi meg noen tøffe Brush Patterns? (Linker seff) Er for lat til å lete selv Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er ikkje verre enn å gjere slik, og sjå kva ein finn: http://www.google.no/search?client=opera&r...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kan noen gi meg noen tøffe Brush Patterns? (Linker seff)Er for lat til å lete selv 7613330[/snapback] Finnes en haug på deviantart.com - go figure! Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Takk skal dere ha Vet der er en del tutorials inn i bildet her, men dette var som sagt min første bil så jeg hadde ikke klart noe uten den kunskapen jeg fikk igjennom tutorialsene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Takk skal dere ha Vet der er en del tutorials inn i bildet her, men dette var som sagt min første bil så jeg hadde ikke klart noe uten den kunskapen jeg fikk igjennom tutorialsene. 7613901[/snapback] Men det er jo nettop dem du lærer fra! Da jeg begynte med photoshop lærte jeg tingene selv. Det gikk tregt, men fikk jo en unik måte å jobbe i det da! Ikke hadde jeg internett (ikke SÅ lenge siden, hadde bare ikke nett! ) og når jeg først hadde nett, så tenkte jeg ikke på tutorials heller hehe! Men lykke til vidre da! Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det beste tipset jeg kan gi for å lære seg PS er å lære av andre og seg selv:P Har gått med masse prøving å feiling oppgjennom tiden for å si det sånn Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Merk alt (Ctrl + A) og so Edit --> Stroke. Eller Image --> Canvas Size, hak av for relative og skriv inn kor brei ramme du vil ha i pixlar. Fyll tomrommet du får med den fargen du vil ha. 7600192[/snapback] Takker.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan får jeg til å velge den "fargen" som er transparent? Jeg vil gjøre en bakgrunn gjennomsiktig, istedet for hvit. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fjerne ein einsfarga bakgrunn? Select --> Color Range eller Magic wand, og so anten sletter du det markerte området eller legg til ei maske. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fjerne ein einsfarga bakgrunn? Select --> Color Range eller Magic wand, og so anten sletter du det markerte området eller legg til ei maske. 7626792[/snapback] Okei. Men fins det ingen måte å velge transparent color? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror ikke det. Du må nok bare fjerne fargene der du vil at det skal være gjennomsiktig. Avataren din ble bra med highlights og skygger, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå