Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Endre Image --> Mode frå Greyscale til RGB. (Saturation er forresten fargemetning. «Lightness» hadde vore eit betre ord.) 7596368[/snapback] Ah. Har alltid vært usikker på saturation og value. Takker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mitt syn på hvordan en Audi s6 burde se ut Photoshop 7596423[/snapback] pen bil du har lagd, kunne senket den og satt på noen neon lys bare for å få halden følelsen Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har et spørsmål: Tenkt mye på en funksjon i photoshop. Har ikke klart å finne ut om den eksisterer, men kanskje noen her vet det Er det mulig å få to eller flere layers til ett layer? "flatten selected layers" på en måte Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har et spørsmål: Tenkt mye på en funksjon i photoshop. Har ikke klart å finne ut om den eksisterer, men kanskje noen her vet det Er det mulig å få to eller flere layers til ett layer? "flatten selected layers" på en måte 7596494[/snapback] ja merge layers elns, men hvor kan jeg finne turtials for å style biler? nice styla den over der btw Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har et spørsmål: Tenkt mye på en funksjon i photoshop. Har ikke klart å finne ut om den eksisterer, men kanskje noen her vet det Er det mulig å få to eller flere layers til ett layer? "flatten selected layers" på en måte 7596494[/snapback] Høyreklikk på et layer, så ser du "merge down" og "merge up". "merge down" gjør at det valgte layeret blir blandet med det under, og vice versa. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Finnes det en funskjon for å fjerne "jaggies"? Har lyst til å fjerne noe anti-aliasing på et bilde, men bare rundt kantene... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hvordan kan jeg flytte ett bilde over ett annet slik at det bare kommer i det feltet jeg har lasso tool på? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Høyreklikk på et layer, så ser du "merge down" og "merge up". "merge down" gjør at det valgte layeret blir blandet med det under, og vice versa. Hurtigtast for «Merge down» er Ctrl + E forresten.hvordan kan jeg flytte ett bilde over ett annet slik at det bare kommer i det feltet jeg har lasso tool på?Redigert: Tenkte feil, kjem med nytt svar snart. Kopier biletet du skal flytte over, og i det andre biletet, der du har merka eit område med lassoverktøyet, vel Edit --> Paste into. Endret 29. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Høyreklikk på et layer, så ser du "merge down" og "merge up". "merge down" gjør at det valgte layeret blir blandet med det under, og vice versa. Hurtigtast for «Merge down» er Ctrl + E forresten.hvordan kan jeg flytte ett bilde over ett annet slik at det bare kommer i det feltet jeg har lasso tool på?Redigert: Tenkte feil, kjem med nytt svar snart. 7596656[/snapback] gjør jeg det går det utafor det feltet jeg har allerede merket på det andre bildet:( Lenke til kommentar
perottol Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 1. Merk med lasso tool 2. Dra over layeret og sørg for at det aktivt 3. Inverter selectionen: Selection - Invert 4. Slett innholdet ved å trykke delete Alternativt pkt 3: Trykk layer -> add layer mask Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Som eg redigerte inn, eg tenkte litt feil. Kopier det fyrste biletet og vel Edit --> Paste into i det andre (der du har merka eit område). Det finst andre måtar og, som kanskje er meir fleksible, men den er kanskje den enklaste. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hvordan får jeg bakrunnen til å bli ett eget layer?kan hende det som er galt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Som eg redigerte inn, eg tenkte litt feil. Kopier det fyrste biletet og vel Edit --> Paste into i det andre (der du har merka eit område). Det finst andre måtar og, som kanskje er meir fleksible, men den er kanskje den enklaste. 7596692[/snapback] den forstod jeg ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Merk den og trykk Ctrl + J. Om du har alt anna enn bakgrunnen merka (med t.d. lassoverktøyet), trykk Ctrl + Shift + I for å invertere merkinga og trykk so Ctrl + J. Då kan du slette den frå det opprinnelege laget om du vil. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har et spørsmål: Tenkt mye på en funksjon i photoshop. Har ikke klart å finne ut om den eksisterer, men kanskje noen her vet det Er det mulig å få to eller flere layers til ett layer? "flatten selected layers" på en måte 7596494[/snapback] ja merge layers elns, men hvor kan jeg finne turtials for å style biler? nice styla den over der btw 7596512[/snapback] Takk Toturials på styling av biler kan du finne på www.digimods.co.uk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Som eg redigerte inn, eg tenkte litt feil. Kopier det fyrste biletet og vel Edit --> Paste into i det andre (der du har merka eit område). Det finst andre måtar og, som kanskje er meir fleksible, men den er kanskje den enklaste.den forstod jeg ikkeNår eg skriv slikt som Edit --> Paste into, referer eg stort sett alltid til ein av menyane øvst( File, Edit, Image, Layer osb.). Om du går inn på Edit-menyen vil du finne eit punkt som heiter «Paste into». For at denne skal kunne brukast må det vere eit merka område i biletet (slik som du får med lassoverktøyet). So forklart litt nærare: I bilete 1 har du eit område markert med lassoverktøyet. Du vil flytte over bilete 2, slik at det kun kjem innanfor det området. Du gjer då følgjande: I bilete 2 trykker du fyrst Ctrl + A (for å merke alt) og so Ctrl + C (for å kopiere). Gå tilbake til bilete 1 og frå Edit-menyen vel Paste into. Sjå biletet. Om eg trykker der musa er, vil det eg har kopiert frå før havne innanfor den firkanten som er markert i biletet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Takk Toturials på styling av biler kan du finne på www.digimods.co.uk 7596755[/snapback] thx for sia satte oppe halve natta og leka litt kom frem til denne før etter comments? Endret 29. desember 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Bra bil det det der Første? Ble sittende oppe en stund i natt jeg også Ble visst Etter - Før Ble litt fornøyd ClaW64: Fikk du sett på de styla bilene på digimods? Av Pete Smith. Det er drømmen å bli så god som han Endret 29. desember 2006 av Ludogamer Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) det var egentlig min andre, den første var bare å prøve seg litt fremm og sånn da, som om det var vanskelig og sånn, den ble ikke så bra siden jeg var litt unøyaktig men den audin ble jeg fornøyd med thx btw, dodgen din var rå da, kult med litt kveld Edit: ja han på digimods er flink ja Endret 29. desember 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En ting er å dele motor, men å dele lykter på to så forskjellige biler, det gikk ikke denne gangen syns jeg. Men måten det var gjort på var veldig bra Ludogamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå