Torbjørn T. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Om du hugser sånn omlag kva innstillingar du hadde, tek det vil ikkje lang tid å lage den opp att. Korleis laga du refleksjonen forresten? Du nemnte ein enklare måte. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bare å bruke gradient.. Sette ned oppacity eller hva det heter. Bruker å gjøre det på den måten selv ihvertfall.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Om du hugser sånn omlag kva innstillingar du hadde, tek det vil ikkje lang tid å lage den opp att. Korleis laga du refleksjonen forresten? Du nemnte ein enklare måte. 7590757[/snapback] Jeg bare lagde en tekst, addet noen layer-effekter (Stroke, osv.) og kopierte layeret som teksten var på. Så "rasterizet" jeg layeret (hvis jeg husker rett) og snudde teksten, satte det opp, og så "flatten image", og merket reflekteringsteksten, og brukte gradient fill på merkingen. Ikke sikker på om jeg måtte flatten image. Hvis man må det er det jo ingen lur måte, hvis man har bakgrunn eller lignende, men det er enklere synes jeg. Hva synes du om den metoden? Endret 28. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 At eg heller ville brukt den eg nemnte... Men so lenge det fungerer er det no ingenting i vegen med din heller. Er som oftast minst to måtar å gjere ting på. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bare å bruke gradient.. Sette ned oppacity eller hva det heter. Bruker å gjøre det på den måten selv ihvertfall.. 7590764[/snapback] Ny utgave. Now with 30% more cheese. Cheesy altså. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hehe, den var jo.. ehhh.. fancy? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe, ble litt ivrig med fargene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ''Litt'' er vel ikke ordet du leter etter her.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) ''Litt'' er vel ikke ordet du leter etter her.. 7590848[/snapback] Her er hele bildet av karen i min avatar. Kunne tenkt meg feedback på skyggeleggingen min. Har brukt burn og dodge brushene. Klikk her. Endret 28. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hvordan får man til speilbildet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 http://good-tutorials.com/search/query/mirror%20text Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Prøv heller med text reflect. Til dømes denne som vart nemnt på førre side. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei! Har problemer med photoshop'en min men har funnet noe på engelsk som kan være til hjelp, men tingen er at jeg er ikke så alt for mye geek til at jeg fårstår dette. Vist noen kan hjelpe meg å forklare på norsk hva jeg skal gjøre så hadde det vert veldig fint. " Hi there guys... all of you problems are solved now... now you cna enjoy your photoshop because of me(with the help of God!)...hehehe =D solution for error message "could not initialize photoshop because the file could not be found" first, if you have a user, log it out. then. when on the log on screen, press ctrl+alt+del then you will be shown the log in screen like on the old windows 98 OS. type on the User administrator with no password.( note: if you put a password on it, its up to you to remember it coz some computers put password on some administrators...) then. from there, go to USER ACCOUNTS. then create a password for the administrator..( this is optional if you want to use the administrator as your default profile..) after that, go to START-PROGRAM FILES- and ADOBEPHOTOSHOP... now it should load... the reason that i wanted you to create a password for the administrator is because if you wanted your photoshop to run on your OWN profile, you will just right click and press run as.. typ administrator on the user name and place the password.. if there is no password placed, th RUN AS program wont accept the profile because it does not have a password... so thats it guyz... just give me some big hugsh and kisses.. hehe.. =p GODBLESS GUYS! " Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Heisann! Leter etter en tutorial for å lage skyer. De må være litt ''toony'' om dere skjønner.. Leter fortsatt, men finner ikke den typen jeg leter etter.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Heisann! Leter etter en tutorial for å lage skyer. De må være litt ''toony'' om dere skjønner.. Leter fortsatt, men finner ikke den typen jeg leter etter.. Noen som kan hjelpe? 7594395[/snapback] http://www.bannedbanner.com/index.php?opti...ew&id=8&catid=6 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Njaaa, nesten! Skal være litt glossy.. Om du ser for deg designet i Pimp my ride, bare med gloss. Så noen som hadde laget en wallpaper her, den var heftig! Noe skyer, en regnbue og en bil osv. Noe i den retningen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Når jeg velger en farge i photoshop, kommer bare saturation av fargen, og ikke fargen! What gives? Hva gir? (Altså bare gråskalaer.) Har bare brukt svart hvitt i bildet som jeg lager. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Sjekk at bildet er i RGB .. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Endre Image --> Mode frå Greyscale til RGB. (Saturation er forresten fargemetning. «Lightness» hadde vore eit betre ord.) Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mitt syn på hvordan en Audi s6 burde se ut Photoshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå