m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ingen julebiler? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Niks, men det var fordi jeg ikke tok noen. Det er faktisk ett bilde av en stol som skal redigeres. Men det er strengt tatt ikke så altfor nødvendig. Når jeg "resizer" bildet så synes ikke støyet så mye allikavel. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) En liten ting jeg laget idag. Etter en tut, ja. Ble ganske fornøyd selv. 7566662[/snapback] Var utrolig stilig, det der - link til tutorialen, takk? 7575354[/snapback] http://www.tutorialized.com/tutorial/Alien-Water/16481 Værsågod Endret 26. desember 2006 av Karlsen91 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Takk, takk - utrolig dyktig fyr det der! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 er det noen som har en tut slik at jeg kan fjerne røde øyne? På forhånd takk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det finnes en enkel tool til dette.. Den heter red øye eller noe. Den fjerner det bra. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det finnes en enkel tool til dette.. Den heter red øye eller noe. Den fjerner det bra. 7586712[/snapback] finner ikke den jeg:S Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Et lite vinter bilde for Macen min noe ris? evt ros? Tittelen midt i bilde er kjernen til OS X operativsystem Mac kjøkrer forresten. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kjør ''glowen'' fra teksten til å møtes på midten. Blir nok litt bedre tror jeg. ELlers et stilrent og kult bilde! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Et lite vinter bilde for Macen min noe ris? evt ros? Tittelen midt i bilde er kjernen til OS X operativsystem Mac kjøkrer forresten. 7586835[/snapback] Speileffekten var bare stygg. Hadde sett bedre ut uten den Endret 27. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Det finnes en enkel tool til dette.. Den heter red øye eller noe. Den fjerner det bra.finner ikke den jeg:SDet ligg under Healing brush, rett til venstre for den vanlege penselen (brush tool). Sjå denne videoen:http://www.photoshopsupport.com/tutorials/...e-tutorial.html Endret 27. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er veldig ny i photoshop og kan praktisk-talt ingenting. Prøver meg litt frem når jeg har tid til det. Lagde dette jeg. Samme som avatar. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 er ikke spesielt flink i ps, lyst til å bli bedre men vet ikke hvor jeg skal starte, så kommer jeg aldrig på noe å lage xD, legger til noen av mine "verk" signaturen laget jeg for ikke så lenge siden, laga den til en på cg faktisk, det er den jeg er mest for nøyd med av de få signaturene jeg har laget;) og det store bilde syns jeg ble deilig, vet ikke hvorfor;P er et jeg laget for lenge sia.... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Et lite vinter bilde for Macen min noe ris? evt ros? Tittelen midt i bilde er kjernen til OS X operativsystem Mac kjøkrer forresten. 7586835[/snapback] det der tar 2 min Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 m0zzdart: Har jo strengt tatt ikke noe å si hvor lang tid det tar. Kan se bar ut fordeom. Om du ikke har noe konstruktivt å komme med, så kan du heller la være. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) En av mine første photoshop kreasjoner, avataren min. (Ja, jeg er nuub, men ble fornøyd) EDIT; Noen som kan gi link til tutorial som lærer å lage tekst som reflekteres? Sånn som i det bildet over, det svarte med flammetekst. Endret 28. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 En av mine første photoshop kreasjoner, avataren min. (Ja, jeg er nuub, men ble fornøyd)Fin den, men litt for stor. Maks storleik er 6KB... EDIT; Noen som kan gi link til tutorial som lærer å lage tekst som reflekteres? Sånn som i det bildet over, det svarte med flammetekst.Det er berre å duplisere tekstlaget, snu det og eventuelt leggje til ei gradient på ei maske og setje ned opacity litt. Her finn du ein tutorial. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er berre å duplisere tekstlaget, snu det og eventuelt leggje til ei gradient på ei maske og setje ned opacity litt. Her finn du ein tutorial. 7590388[/snapback] Fant en dårlig tutorial selv, men fant ut en enklere metode faktisk. Her er resultatet, for den nysgjerrige; Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Den der hadde vært sinnsykt kul om du hadde tatt outlines litt tynnere! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Den der hadde vært sinnsykt kul om du hadde tatt outlines litt tynnere! 7590567[/snapback] Hmmm. Synd jeg ikke lagra den som .psd da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå