elektroboy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Der ja, var ikke verre,hehe! Takker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei, er ikke så erfaren i PS. Skal lage en logo med 2 modell biler i. Men åssen får jeg skrift inn på arket,hehe! Hva trykker jeg på da? Som dere skjønner, er helt blank. 7379200[/snapback] Er en stor T på verktøysboksen. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jepp, fant den. Men kan så lite at jeg trur ikke det går. Jeg får til det å skrive,hehe. Men det å legge inn biler å sånn. Det kan bli en STOR utfordring,hehe. Åsså det å få bilene i bakgrunn å logoen foran,hehe. Det går ikke bra vøttø Hehe Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Du må ha layeret bilene ligger på under layeret teksten ligger på. Endret 28. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ett lite bilde jeg har jobbet litt med: Bildet jeg startet med: Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ett lite bilde jeg har jobbet litt med: Bildet jeg startet med: 7389125[/snapback] Vært oppe så lenge nå at jeg kunne sverge på at ting bevegde seg i bildet ditt. haha. Ser bra ut Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Veldig stilig det der Jernlov Jobber du i stort format? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jobber i dobbelt så stort som det bildet der (800px width), noe større trenger jeg ikke uansett og det går ikke så fort alltid i full størrelse. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ikke dårlig... Når du er ferdig kan jeg få en versjon da? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 @Jernlov: Har en kommentar til bildet der. Flammene ut vinduet var ikke noe spessielt bra. Men ellers var det jævli bra. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet hva jeg skal gjøre når brushes plutselig blir kornete? Alt jeg har av brushes er virkelig veldig hakkete, hva skal man gjøre med det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet hva jeg skal gjøre når brushes plutselig blir kornete? Alt jeg har av brushes er virkelig veldig hakkete, hva skal man gjøre med det? 7400504[/snapback] Du har ikke "zoomet" for mye inn, da? Eller klart å velge Pencil Tool istedenfor Brush Tool? Det kan du skifte på ved å holde inne museknappen på Brush/Pencil Tool ikonet. Har her ett png bilde med gjennomsiktig bakgrunn, denne skulle jeg ha tegnet nisselue på, men det lar seg ikke gjøre. Det står "Index" på bildet i "layers". Klarer ikke å lage flere lag, eller noe. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Haha, det var pencil jeg brukte ja. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 7401689[/snapback] Helt utrolig. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 7401689[/snapback] Oh, meget bra til å vere laget i paint Kanskje jeg skal prøve meg litt Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det noen som kan lage dette lyset slik at selve lyset, stearinen blir lilla? Slik som advent. Og en i rød viss noen hadde klart det.. Tatt det selv btw.. Helt uten noe modding.. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 NP Håper du ble fornøyd Lenke til kommentar
Kuu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg har lasta ned Adobe Photoshop CS2 9.0 men jeg trenger Serial Number! Hjelp! Hva er det? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg har lasta ned Adobe Photoshop CS2 9.0 men jeg trenger Serial Number! Hjelp! Hva er det? 7407708[/snapback] Her: Serial og her: CD-key får du vite hva det er og hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå