Abnegation Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det en mulighet for å få ordentlig fullscreen på PS, sånn at man bare ser det man tegner på og de menyene man kan dra rundt omkring? Ville vært fint mtp. tablet. 7207627[/snapback] Trykk på tablatur knappen! Den over Caps Lock! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det en mulighet for å få ordentlig fullscreen på PS, sånn at man bare ser det man tegner på og de menyene man kan dra rundt omkring? Ville vært fint mtp. tablet.Trykk på tablatur knappen! Den over Caps Lock! Tab skjuler alle paletta. Trykk F ein eller to gonger for å få fullskjerm, om eg ikkje hugser heilt feil. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ser nå at jeg leste feil! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Takk Incanus. Negotiation: Jeg kan såpass Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvor finner jeg elliptical shape tool? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvor finner jeg elliptical shape tool? http://www.mediacollege.com/graphics/photo...ges/toolbox.gif Under Shape tool, nummer ni frå toppen i høgre kolonne. Klikk og hald inne på knappen for å få det fram. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Her er noe jeg har laga xD Er en fersking EDIT: Har et lite problem, crome blir bare grå nå :S iriterer meg til døde nesten Noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få det til å bli i den fargen jeg har valgt... ? Endret 4. november 2006 av aGal Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen som vet Fargekoden til denne fargen? ASAP =) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kan no finne ut det i PS... Opne biletet, hald musa over og sjå i Info-paletten, heilt øvst av dei små vindauga til høgre. Eventuelt vel fargen med color picker (hurtigtast: I) og gå inn i fargevelgaren (klikk på framgrunnsfargen i verktøyboksen) og les av der. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hmm.. Får bare tippe ut fra hukommelsen, men trooor det kan være #245ddb. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kan no finne ut det i PS... Opne biletet, hald musa over og sjå i Info-paletten, heilt øvst av dei små vindauga til høgre. Eventuelt vel fargen med color picker (hurtigtast: I) og gå inn i fargevelgaren (klikk på framgrunnsfargen i verktøyboksen) og les av der. 7223296[/snapback] Info-paletten`? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Info-paletten`?På høgre sida har du ei rekkje små vindauge, gjerne med fleire faner i kvar. I det øvste av desse er det ein som heiter Info. Ser slik ut. Viss du skal ha for ei webside hjelper det ikkje, då må den andre metoden brukast.Hmm.. Får bare tippe ut fra hukommelsen, men trooor det kan være #245ddb. Gimp sa det same. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Greit nokk det. men ville vite hvor den Info-paletten var? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og btw, bildet du la inn er stripete. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 agal: Det første bildet ditt eide, kan jeg bruke det i headeren min på siden jeg lager? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Greit nokk det. men ville vite hvor den Info-paletten var? 7223402[/snapback] Les du ikkje kva eg skriv? Eg gjentek meg sjølv, med nokre uthevingar og tillegg i parentesar:På høgre sida (i PS sjølvsagt) har du ei rekkje små vindauge, gjerne med fleire faner i kvar. I det øvste av desse (vindauga) er det ein (fane) som heiter Info. Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Genialt Incanus! kossen klarer du å huske noke sånt Negotation? Koste meg med å sjå på gamle vinterbilder då eg kom over detta som eg fiksa litt i photoshop, noke tips for å få ned lyset på veien? Før: Etter: Endret 5. november 2006 av Nibbler2k Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kossen klarer du å huske noke sånt Negotiation? 7223781[/snapback] Det var en spøk Brukte samma metode som Incanus nevnte. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) agal: Det første bildet ditt eide, kan jeg bruke det i headeren min på siden jeg lager? 7223572[/snapback] Ja det kan du få lov til Men da vil jeg se det Da vil jeg også ha navnet mitt et sted eventuelt på bildet Endret 6. november 2006 av aGal Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ein liten søt slange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå