m0zzdart Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hahaha okei.. men så kult da nice klekkus xD Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Når du legger ut bildene på devianart, så sier du jo automatisk "kom å ta meg". Du kan ikke stoppe det, for du har godtatt avtallen dems. Men anerkjennelse? Ja, vil tippe du får endel av det ja. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det fra tryvann? 6994962[/snapback] Nei, beklager, det er tatt av TV Masten som sender NrK signaler til hele sogndal kommune. Står i "Kaupanger", hehe. Originalbilde ser slik ut; Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vet noen hvor jeg kan få et gratis photoshop-program? Prøvde GIMP, men det slutta å virke... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Eit gratis biletbehandlingsprogram meiner du... Om det ikkje hjelper å reinstallere Gimp kan du prøve Paint.NET. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Eit gratis biletbehandlingsprogram meiner du... Om det ikkje hjelper å reinstallere Gimp kan du prøve Paint.NET. 7006071[/snapback] Takk så meget. Skal prøve det når jeg får tid. Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Råw tråd. Føler jeg må bidra litt selv En kamerat av meg i sentrum. Resten av folka bør være kjent. I allways wanted to be in the army. ("ak'n er ikke ekte") Old shit konsept sikkert, men morsomt er det fortsatt. 4x meg. En gud på banen. Vet at kvaliteten er laber + at jeg har sett bort ifra det gyldne snitt. Men kult med repons Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ("ak'n er ikke ekte") Nei, nå tuller du? Sorry, måtte få ut den daglige sarkasmen. Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ("ak'n er ikke ekte") Nei, nå tuller du? Sorry, måtte få ut den daglige sarkasmen. 7008100[/snapback] hehe, du tok poenget Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan midtstiller man en text slik at den blir midt på bildet? Klarer og merke teksten og velge midstill, men den blir jo da bare midtstillt i forhold til bildet bredde. Hva med lengden? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Kan denne måten: *Rasterize tekst layeret. *Trykk på M så ctrl+A, så ctrl+X. *Lag et nytt dokument. *Ctrl+V. *Så trykker du på ctr+X. *Så trykker du på ctrl+V i det dokumentet du vil ha den midtstilt i. Dette kan du også gjøre på alt annent. Dette er den vanskelige måten men den eneste jeg vet om Endret 10. oktober 2006 av Adey Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Klarte det og forenklet måten din litt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har et punkt, eller felt eller kall det hva du vil, på et bilde som er veldig lyst, som jeg må ha mørkere.. Hvordan går jeg frem? Er litt noob på ps, og finner liksom ikke noe fornuftig måte å gjøre det på.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vis oss bildet så blir det lettere å gi råd. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Klarte det og forenklet måten din litt. 7043757[/snapback] Nei, for all del, ikke våg å fortelle oss den engang. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skapet i bakgrunnen skulle gjerne vært liitt mørkere.. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=102568 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skapet i bakgrunnen skulle gjerne vært liitt mørkere.. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=102568 7050449[/snapback] Det er nok litt vanskelig å få til å se bra ut, ettersom det var så veldig lyst. Men den vanlige fremgangsmåten er iallefall ved at man markere det man vil ha mørkere med polygonal tool. Deretter trykker du ctrl-u og stiller på lightness til du får ønsket resultat. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skal prøve det, takk! Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bare lurer på om noen vet om plasser der jeg kan finne slike bilder som blir brukt i denne filmen. http://youtube.com/watch?v=b8LREVHxch0 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det høres ut som du har tenkt å stjele bilder ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå