Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt første weblayout som jeg er førnøyd med.

post-107468-1159917141_thumb.jpg

Jeg skal bytte fonten i header, men gadd ikke å restarte maskinen nå. :ph34r:

Men hva syns folket om nåværende font?

Jeg valgte å lage ett enkelt design, og designet er lagd selv. Knappene er det eneste jeg har "jukset" på, ved hjelp av tutorial.

Edit: ting går i surr når man er trøtt. :sleep:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Fikset nå....følte bare for å leke litt copyright-gay ved å plassere #seamsa over hele screenen.

6995644[/snapback]

Var ikke så halvgæ'ærnt det nei!

BTW, den copyright tingen kan fjernes på to sekunder :!:

6995670[/snapback]

Jeg vet den kan det... tenkte å skrive at dere som liker å leke dere kan få lov til å fjerne den og poste screenie, men orket ikke. Er litt trøtt nå.. ^^

*sigh* Alt kommer jo ut feil når jeg er trøtt :(

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Jeg vet den kan det... tenkte å skrive at dere som liker å leke dere kan få lov til å fjerne den og poste screenie, men orket ikke. Er litt trøtt nå.. ^^

6995677[/snapback]

Å fjerne det kan man jo tilogmed gjøre i paint uten problemer. :ph34r:

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

6995677[/snapback]

6999657[/snapback]

Ja, for lykke til med å fikse header'en.

Lenke til kommentar

6995677[/snapback]

6999657[/snapback]

Ja, for lykke til med å fikse header'en.

6999947[/snapback]

Det er snakk om copyrightmerket i midten,

Fikset nå....følte bare for å leke litt copyright-gay ved å plassere #seamsa over hele screenen.
Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Uansett er det ikke vits i å ha det, i Norge er verket ditt beskyttett av Åndsverksloven

Men det hjelper vel lite når man laster opp bilder på, for eksempel, deviantArt?

Det er vel også ulovlig å sette © om man faktisk ikke har sikret seg rettighetene for produktet.

Hvordan fungerer det med såkalt "fanart"? Si en tegning av Solid Snake som jeg har laget, ville jeg da kunne si at jeg eier det bildet? Jeg vil jo anta det, men jeg er faktisk ikke helt sikker ... :hmm:

Lenke til kommentar
Uansett er det ikke vits i å ha det, i Norge er verket ditt beskyttett av Åndsverksloven

Men det hjelper vel lite når man laster opp bilder på, for eksempel, deviantArt?

7002571[/snapback]

Det hjelper jo, de er kanskje ikke kjent med at Norge har en slik lov men det er nok til å take him to court om jeg vet rett.

Uansett på Deviant så er det jo "© Brukeren", trenger ikke å ødelegge bilder med å ha halveis gjennomsiktig skrift over hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...