J@cob Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ganske ny med PS, begynte med det i forrige uke elns Første bildet jeg er fornøyd med Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Mitt første weblayout som jeg er førnøyd med. Jeg skal bytte fonten i header, men gadd ikke å restarte maskinen nå. Men hva syns folket om nåværende font? Jeg valgte å lage ett enkelt design, og designet er lagd selv. Knappene er det eneste jeg har "jukset" på, ved hjelp av tutorial. Edit: ting går i surr når man er trøtt. Endret 3. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg får ikke forstørret bildet O,o Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fikset nå....følte bare for å leke litt copyright-gay ved å plassere #seamsa over hele screenen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fikset nå....følte bare for å leke litt copyright-gay ved å plassere #seamsa over hele screenen. 6995644[/snapback] Var ikke så halvgæ'ærnt det nei! BTW, den copyright tingen kan fjernes på to sekunder :!: Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Fikset nå....følte bare for å leke litt copyright-gay ved å plassere #seamsa over hele screenen. 6995644[/snapback] Var ikke så halvgæ'ærnt det nei! BTW, den copyright tingen kan fjernes på to sekunder :!: 6995670[/snapback] Jeg vet den kan det... tenkte å skrive at dere som liker å leke dere kan få lov til å fjerne den og poste screenie, men orket ikke. Er litt trøtt nå.. ^^ *sigh* Alt kommer jo ut feil når jeg er trøtt Endret 3. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva tror dere om dette bildet da? Bildet så egentlig helt jævlig ut. Ble tat i fylla når jeg var full. Men med noen effekter og verktøy så ble det jo brukbart eller hva? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser fortsatt helt jævlig ut, spør du meg... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser fortsatt helt jævlig ut, spør du meg... 6996712[/snapback] enig hehe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg vet den kan det... tenkte å skrive at dere som liker å leke dere kan få lov til å fjerne den og poste screenie, men orket ikke. Er litt trøtt nå.. ^^ *sigh* Alt kommer jo ut feil når jeg er trøtt 6995677[/snapback] Å fjerne det kan man jo tilogmed gjøre i paint uten problemer. Endret 4. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet den kan det... tenkte å skrive at dere som liker å leke dere kan få lov til å fjerne den og poste screenie, men orket ikke. Er litt trøtt nå.. ^^ *sigh* Alt kommer jo ut feil når jeg er trøtt 6995677[/snapback] Å fjerne det kan man jo tilogmed gjøre i paint uten problemer. 6999657[/snapback] Ja, for lykke til med å fikse header'en. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg vet den kan det... tenkte å skrive at dere som liker å leke dere kan få lov til å fjerne den og poste screenie, men orket ikke. Er litt trøtt nå.. ^^ *sigh* Alt kommer jo ut feil når jeg er trøtt 6995677[/snapback] Å fjerne det kan man jo tilogmed gjøre i paint uten problemer. 6999657[/snapback] Ja, for lykke til med å fikse header'en. 6999947[/snapback] Det er snakk om copyrightmerket i midten, Fikset nå....følte bare for å leke litt copyright-gay ved å plassere #seamsa over hele screenen. Endret 4. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Yupp, men har du bruk for en side med seamsa på? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åja. Trodde det bare var snakk om det er bunnen jeg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å fjerne et (lovlig-) copyright er uansett ulovlig. Iallfall å publisere det videre uten. Det er vel også ulovlig å sette © om man faktisk ikke har sikret seg rettighetene for produktet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uansett er det ikke vits i å ha det, i Norge er verket ditt beskyttett av Åndsverksloven Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uansett er det ikke vits i å ha det, i Norge er verket ditt beskyttett av Åndsverksloven Men det hjelper vel lite når man laster opp bilder på, for eksempel, deviantArt? Det er vel også ulovlig å sette © om man faktisk ikke har sikret seg rettighetene for produktet. Hvordan fungerer det med såkalt "fanart"? Si en tegning av Solid Snake som jeg har laget, ville jeg da kunne si at jeg eier det bildet? Jeg vil jo anta det, men jeg er faktisk ikke helt sikker ... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uansett er det ikke vits i å ha det, i Norge er verket ditt beskyttett av Åndsverksloven Men det hjelper vel lite når man laster opp bilder på, for eksempel, deviantArt? 7002571[/snapback] Det hjelper jo, de er kanskje ikke kjent med at Norge har en slik lov men det er nok til å take him to court om jeg vet rett. Uansett på Deviant så er det jo "© Brukeren", trenger ikke å ødelegge bilder med å ha halveis gjennomsiktig skrift over hele greia. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uansett på Deviant så er det jo "© Brukeren", trenger ikke å ødelegge bilder med å ha halveis gjennomsiktig skrift over hele greia. 7002603[/snapback] Sant det, men det er ingen beskyttelse mot at noen kan stjele bilder der. Bare å høreklikke og "lagre som". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå