Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

På tide at en person uten myndighet what so ever sier ifra her. Hold kjeft. Er ikke noe poeng i å slenge drit. Det er ikke en skikkelig bruker her inne som ønsker krangling over tåpelige emner. Så stopp. Nå har dere hørt det fra en normal bruker, og jeg skal nok tippe at hvis en moderator ser dette, så blir det månelyst, og fine ferier.

Menne, må si jeg er mektig imponert av det visse personer klarer å presse ut av musepekeren for tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg lager en enkel glitter effekt i Photoshop 7.0? Driver å tenger litt så skulle jeg så gjerne lagt en glitter effet på deler av bildet.

6903893[/snapback]

hva er effet da? :ermm:

6908247[/snapback]

Spar deg for faen.

http://www.tutorialized.com/tutorial/Glitter-Effect/10542

http://www.mrwebmaster.it/tutorial/photoshop/tutorial638.htm (fremmedspråk)

6908315[/snapback]

Tusen takk! Den andre funket, men utfallet var ikke så utrolig bra, det kan kanskje rettes på ved å eksperimentere litt. Den første vet jeg ikke om funker på Photoshop 7.0, det ser ut som det er en del valg der jeg ikke har. Jeg skal dog ta en nærmere titt på det imorgen.

Lenke til kommentar

Huy folks, gidder noen gjøre noe fett med dette bildet for meg?

Har tenkt å ha det som pers.bilde på msn, noen som kunne ha gjort noe? (sånn at man fortsatt ser hva det er, men noen fete effekter eller no). Hadde vært fint :)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dsc00114fm5.jpg

Bildet er puttet inn i "skjul-tags" grunnet størrelsen av Aalton.

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du hatt PS sa du?

6932976[/snapback]

:!:

Neida, det var veldig bra laget! Rett og slett enestående. Fantastisk hva man kan gjøre med layerstyles! Og den hvite flekken i midten, utrolig! :w00t:

6933043[/snapback]

TAKKER!! wee endelig noen som ikke kritiserer skit om det jeg lager det likte jeg.. takk skal du ha :D

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Hvor lenge har du hatt PS sa du?

6932976[/snapback]

:!:

Neida, det var veldig bra laget! Rett og slett enestående. Fantastisk hva man kan gjøre med layerstyles! Og den hvite flekken i midten, utrolig! :w00t:

6933043[/snapback]

TAKKER!! wee endelig noen som ikke kritiserer skit om det jeg lager det likte jeg.. takk skal du ha :D

6933067[/snapback]

Hahaha! Du skulle bare ha vist! :!:

Lenke til kommentar
hey, noen som aner om her er en gimp tråd her på forumet et sted? ja, jeg har prøvd og søke, men som alle vet så suger søke dingsen her..

6901686[/snapback]

Gimp er veldig likt photoshop da, så man kan sikkert diskutere det her. Kan endel gimp nå, så bare å spørre.

Lenke til kommentar
Gimp gir et helt annet resultat enn PS føler jeg. Generelt sett forbinder jeg gimp med m0zzdart's bilde, og dette sier jeg ikke for å kaste dritt på deg, for du har ikke brukt det så mye. Men når du holder på med gimp får du det samme resultatet etter mange år med prøving....

IMO.

6937056[/snapback]

takker =) :D

Lenke til kommentar

kult, da skal jeg kanskje stikke og knipse et bilde av den herlige kjerra mi og pimpe den opp.

EDIT: pokker, kjerra mi dauda, så den står ikke her nei, altfor tidlig dette her ja.

siktet til han duden som hadde peiling på gimp med denne posten her jah :thumbup:

Endret av SCV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...