Camron Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gadd ikke skifte håndtak på min jeg, siden det så mye styr med skyggen og slik Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Laget noe i hui og hast. Måtte ha ny bakgrunn. BigJackW: Har du brukt toturial på/til bildene du har laget? Endret 1. november 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Jeg har brukt tut på alle bildene, skal se om jeg finner de. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er denne "skyggen" på ansiktet mitt godkjent? Prøvde å få den lysere og lysere nærmere midten av trynet mitt, men føler at jeg ikke fikk det helt til med Brush tool - Darken. Er det andre måter man kan gjøre det på? Se bort ifra flammene og sprekkene i trynet mitt. Klarte ikke å få fjernet det uten at alt arbeidet etter forsvant. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er denne "skyggen" på ansiktet mitt godkjent? Prøvde å få den lysere og lysere nærmere midten av trynet mitt, men føler at jeg ikke fikk det helt til med Brush tool - Darken. Er det andre måter man kan gjøre det på? en megen fin måte å få en mer fade effekt ville vært å brukt Marquee tooln , med feather på ca. 25 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Lagde det her idag nå Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Fin effekt ja Niwt... Tut for den eller? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 "Naturally Blonde 2" Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Laga en når nette gikk nVidia Wallpaper Laga en logo, ikke så hypertøff Endret 3. november 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hvordan får dere solskinn på bildet? Bruker CS2. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Filter/Render/Lens Flare... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Fin tråd! Legger ut noe når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Her kommer jeg med et nytt bilde : Endret 13. februar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 halla...synes "den store photoshop tråden" er blitt "den store photoshop tutorials tråd" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 halla...synes "den store photoshop tråden" er blitt "den store photoshop tutorials tråd" 5104927[/snapback] Jeg er litt enig. Det har blitt litt mye effekter her i det siste, noe som verken er kreativt eller nyskapende. Cheezy effekter er vel og bra, men det må sees i sammenheng. Bilder bestående utelukkende av effekter er litt uoppfinnsomme etter min mening, selv om det sikkert er interessant for noen å lære seg hvordan man lager slike ting. Hvorfor ikke prøve å lage bilder uten bruk av tutorials og filter menyen? Det er da man for alvor begynner å lære ting! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha til farge på Neptic Lan teksten, noen tips? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 vet ikke jeg nei.... prøv deg frem.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) se på bildet jeg lagde (uten tut ) å si meg hva dere syns.. har dere noen forslag til text? GodLike teksten er for "anti ripping" Endret 4. november 2005 av Tt.mrX Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 NIwt?! hvordan lagde du den efecten?! må ha den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå