Jooakim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan lager man slike bakgrunner? http://www.undesignz.com/v3/tutorials/images/gfw4.gif Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da var jeg ferdig med en skoleoppgave... Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan lager man slike bakgrunner? http://www.undesignz.com/v3/tutorials/images/gfw4.gif 6823380[/snapback] Enkelt. I PS. Man tegner opp noen rette grønne linjer så tar man polar cordintate, eller ka det heter. Så finner man en slik font, legger på skygge og stroke og lignende. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Takk for hjelpen jeg fikk for noen dgaer siden med croptool. Her kommer resultatet: Dette var det jeg sendte til veninnen min, hun ble glad for den. dette er den andre utgaven, som jeg ikke har sendt. Jeg vet arbeidet ikke er proffosjonelt, eller bra. Men så lenge hun er glad er jeg glad. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har også laget en del photoshop work til veninner og du må ikke akuratt være så veldig god for at dem skal synes det er bra Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Morn, noen som veit om noen bra tut? Finner noen, men ikke så mange bra.. søkt på google og sånt.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502844 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Takk (Fjortentegn) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Var ute og syklet idag og tok noen bilder... Orginalbildet: Når jeg kom hjem lekte jeg meg i PS: (Drudkh (som det står på logoen) er et ukrainsk black metal band som spiller melodiøs, men rå, naturinstpirert black metal. Endel av tekstene dems omhandler naturen, spesielt skogen og høsten, noe som reflekteres gjennom artworken. Det var inspirasjonen min til dette bildet.) Tror jeg slenger den opp på dA imorgen, eller hva synes dere? Tok også noen andre bilder, det jeg ble mest fornøyd med kan dere se her. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Originalen og manipen er ganske kornete, noe du kan prøve å bli kvitt? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Orginalen ble kornete og uskarpt ja, men det er pga. kameraet mitt. Det er meningen at resultatet skulle bli slik, vurderte å gjøre det enda litt mer kornete faktsik, for å få frem råskapen og stemningen til Drudkh. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Meh kornete er aldri pent, med mindre det er foto med svæææææært få farger, det gir assosiasjoner om amatør fotografier (i det minste hos meg), og det liker vi (jeg) ikke. Basta. Hva med å gjøre vannet litt mer spennende da? Du kan alltids prøve deg med litt curves der. EDIT: Jeg sa jo faktisk aldri at det var stilig, noe det var. =) Endret 13. september 2006 av Eirikeb Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Syns det var stilig jeg Hangman. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Heisann Har annskaffet meg PS CS2 og er totalt blank på dette. Har altså et bilde, har fådd redigert så vidt fargene.. Ønsker nå å sette inn forskjellige rammer. Hjerter, snakkebobler osv. Men; Hvordan? Mvh: SupRnova Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Custom shapes kan brukast til det. Sjå skjermskot i dette innlegget. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 kan noen fjerne bakgrunnen på bildet, sånn at bare rosen blir igjen? hadde vært nydelig! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Større bilde, plix? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvordan fjærner man røde øyne? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 I CS2 er det eit eige verktøy for dette: Her er ein metode som fungerer for andre versjonar òg: http://graphicssoft.about.com/library/nose.../n-psredeye.htm Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tusen takk, det var jo latterlig lettvindt å fjærne de røde øynene med det verktøyet kan noen fjerne bakgrunnen på bildet, sånn at bare rosen blir igjen? hadde vært nydelig! Ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå