BigJackW Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ikke den men en veldig lik en: http://www.dafont.com/cloister-black.font Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Her kommer alle stjernetegnene jeg har laget til nå Ble ikke helt fine akuratt, men det får være siden det er praktisk takr første gang jeg holder på med slikt i photoshop. Krepsen: Skorpionen: Løven: Vannmannen: Vekten: Fiskene: Endret 5. september 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Krepsen ser mer ut som en krabbe, og skorpionen har ikke 6 bein, men 8... Ellers er det jo ikke så dum start det der... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Synes det var kjempebra jeg! Jeg er kreps, og eneste forandringen jeg ville hatt var hvis du fjernet den svarte øverste streken samt "Krepsen" -tittelen.. altså bare "logo'n" Hadde du orket å lage en slik en? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Men, er det mulig -siden vi er så godt i gang - å få til ordentlig med kontraster her? Slik at det blir mer svart/hvitt, enn Grayscale? Takker! 6806519[/snapback] Lek med Levels. Blir fort bedre da: jah! .. tøft! Takker! EDIT: beklager "dobbeltposten" .. glemte meg litt bort her .. Endret 5. september 2006 av Bone Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Synes det var kjempebra jeg! Jeg er kreps, og eneste forandringen jeg ville hatt var hvis du fjernet den svarte øverste streken samt "Krepsen" -tittelen.. altså bare "logo'n" Hadde du orket å lage en slik en? 6812208[/snapback] Tusen takk Jeg vet selv at det er litt feil på dem osv, men det er ikke alltid enkelt å få til ting når man er "helt ny" Jeg er foressten også krepsen Her Bone: Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Sorry bump EDIT: :!: Endret 6. september 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Her er noen smilyer som jeg har laget. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva er de stjernetegn-bildene til? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva er de stjernetegn-bildene til? 6815553[/snapback] Egentlig ingenting... Laget dem for erfaringens skyld Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Laget nettopp denne Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva menes med "Switch to the channels palette, create a new channel and fill the selection with white." ? http://www.absolutecross.com/tutorials/pho...t/aqua-plastic/ #3 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Knappen merka med "D" lager ein ny kanal. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg følte meg kreativ, og forbanna.... Endret 7. september 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Her er litt mer fra meg :!: Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg bare lurer på om dere photoshoppere vet hvordan jeg fjerner en del av ett bilde? Har ett stort svart felt jeg skulle hatt bort. Har prøvd å markere med marquee tool og trykt delete.. men da fjerner jeg bare delen av bakgrunnen sånn at den blir transperant/hvit.. og det vil jeg jo ikke. Lenke til kommentar
andir Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg bare lurer på om dere photoshoppere vet hvordan jeg fjerner en del av ett bilde? Har ett stort svart felt jeg skulle hatt bort. Har prøvd å markere med marquee tool og trykt delete.. men da fjerner jeg bare delen av bakgrunnen sånn at den blir transperant/hvit.. og det vil jeg jo ikke. 6821076[/snapback] Bruk Crop-tool ( c ). Klikk og dra musa over den delen av bildet som skal bort, og trykk på Enter. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lagde meg et bakgrunnsbilde med navnet mitt da! Hva syns man? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Likte ikke glowen. Den ble for åpenbar. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Likte ikke glowen. Den ble for åpenbar. 6822540[/snapback] Alle layerstylsa og slikt kommer jeg nok til å bytte på etterhvert. Det var bare noe jeg satte på midlertidig. edit Oppdatert versjon Endret 7. september 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå