xD^^ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Rablet noe tull i gårkveld. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Til og med en vaskebjørn med rød klokke hadde gjort det der bedre, NORTHg!11 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Klikk for stor versjon Samme fjell: Noen som kan se at det er jukset med, visst dere ikke visste det altså... ? 6749502[/snapback] De bildene der er tatt på Spiterstulen. 6750930[/snapback] Det er helt korrekt Dette er Styggehø og er 2214 meter høyt.... Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Goggen, (minner meg om Gråtass) jeg tror Seian mente det som ironi. 6751447[/snapback] Bah.. tror dere ikke jeg fatta det da? Men, som sagt, 10 minutters tidsfordriv Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Uansett var det ikkeno bra.. ble for enkelt... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Føler jeg ikke har noe og gjøre i denne tråden da det dere sier suger er noe jeg ikke kunne fått til på 4 timer. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Lag noe skikkelig bra så legg ut her, tror neppe folk liker ting som er lagd på 10 min med mindre det er bra gjennomført og ikke en skokk filtre som er blandet sammen. Var helt greit til og være gjort på 10 minutter, men det var ikke spesielt interessant, var ikke så fengende. Endret 27. august 2006 av cmi Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Man kan ha det ganske gøy med standard-brushene i PS. Synes denne ble ganske kul egentlig. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Rablet noe tull i gårkveld. 6752067[/snapback] I motsetning til andre, så synes jeg faktisk den ble bra... Hehe, må jo le av de som går inn her med det lysende håpet om at bildet de brukte tid på skal bli godt mottatt, og får slengt endel kritikk i trynet, går ut med siste beskjed om at "jeg brukte bare 10 minutter"..... Har du laget noe, så skal du klare å stå for det og. Kan du ikke det, så er det ikke noe poeng i å poste... <3 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Mener du at jeg ikke stod for det eller noe slikt? ... Skjønte ikke så mye av det der. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Mener du at jeg ikke stod for det eller noe slikt? ...Skjønte ikke så mye av det der. 6764531[/snapback] Han siktet mer mot slike innlegg som dette: Men, som sagt, 10 minutters tidsfordriv 6753521[/snapback] Bra tegna forresten. Hva blir det neste trinnet? Vektor? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Heisann! Fikk en ide idag Vi hadde en sykkeltur på skolen og der fiska kompisen min.. Lurte på om noen kunne redigere bildet *Har fått låv av han å legge ut bildet her btw* Tenkte det hadde vært fett om noen kunne lage at en stor fisk eller hai var på vei til å spise han opp Ja, vet at det er barnslig men morsomt er det jo Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Mener du at jeg ikke stod for det eller noe slikt? ...Skjønte ikke så mye av det der. 6764531[/snapback] Nei nei! For all del, Var ikke mtn til deg. Jeg skal ikke legge meg opp i hvor mye tid du har brukt på bildet, men ditt kan se enkelt ut, men er stilrent og tøfft. Minimalistisk er også en stil. Det jeg sikter til er folk som ikke har baller til å si "Dette har jeg laget, og jeg er stolt av det" og som istedenfor sier "10 minutter med fikling, samt msn på siden". Det er for dumt. Da blir det nærmest arbeid uten en ide. Men veldig bra! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Heisann! Fikk en ide idag Vi hadde en sykkeltur på skolen og der fiska kompisen min.. Lurte på om noen kunne redigere bildet *Har fått låv av han å legge ut bildet her btw* Tenkte det hadde vært fett om noen kunne lage at en stor fisk eller hai var på vei til å spise han opp Ja, vet at det er barnslig men morsomt er det jo 6766595[/snapback] Jaja, ikke helt etter dine ønsker da! Endret 29. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ehh, hva var poenget Hawkon__? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): noob Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ehh, hva var poenget Hawkon__? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): noob 6767980[/snapback] Joda, bare hyggelig Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ehh, hva var poenget Hawkon__? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): noob 6767980[/snapback] Go figure! Du må egentlig bare lære deg ting selv. Det er et fåtall, desverre, som orker å legge inn et skikkelig arbeid på en slik oppgave. Mange som gjerne skulle gjort det, men har andre ting. Og gjør du ikke en skikkelig jobb, så sitter du igjen med noe du ikke kan bruke i det hele tatt. Jeg ser liksom ikke nytten i å la en hai spise kameraten din, når det er andre som spør om viktigere ting, som f.eks et banner til en hjemmeside osv. Ja, du får leve i håpet... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ehh, hva var poenget Hawkon__? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): noob 6767980[/snapback] Go figure! Du må egentlig bare lære deg ting selv. Det er et fåtall, desverre, som orker å legge inn et skikkelig arbeid på en slik oppgave. Mange som gjerne skulle gjort det, men har andre ting. Og gjør du ikke en skikkelig jobb, så sitter du igjen med noe du ikke kan bruke i det hele tatt. Jeg ser liksom ikke nytten i å la en hai spise kameraten din, når det er andre som spør om viktigere ting, som f.eks et banner til en hjemmeside osv. Ja, du får leve i håpet... 6768066[/snapback] word! Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan kan jeg lage slike "streker" som er i dette bildet til venstre? Pen tool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå