Abnegation Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Et bilde jeg brukte fem minutter på: 6704581[/snapback] ble vi ikke enige om å ikke legge ut 5 minutters prosjekt, men heller legge ut større arbeid? Endret 19. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kan ikke huske det, nei.Tror kanskje jeg brukte mer enn 5 minutter naar jeg tenker tilbake. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har et überproblem i PS. Alt som skal være grått eller gråfarget, blir mer grønnaktig. Hva kan være problemet? Slenger med et bilde. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Image -> Mode -> RGB-Mode ? Lenke til kommentar
Volant Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå trenger jeg litt hjelp! Er det noen som kan gjøre dette bilde om til svart-hvitt, og fjerne alt untatt skorpionen? 6688377[/snapback] http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9/scorpion.png Bildet er ikke gjennomsiktig i Internet Explorer da. 6690399[/snapback] Supert! Så veldig bye bedre ut enn det jeg fikk til Men er det mulig å få den litt "klarere"? 6700324[/snapback] Ikke uten et bedre bilde, eller en enorm innsats fra meg. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Heisann Lurte på om noen kunne være så snille og ordne noe for meg Denne logoen: Dette er jo logoen til Vendur.no, jeg med mitt casemod prosjekt ble sponset av dem, så lurte jeg bare på om hvordan det ville blitt hvis denne fikk noen mykere kanter, for eks at de er frynset osv.. Sånn at den passer bedre inn i worklog. Kanskje den kunne vært i trasparant også? Lurte på om noen kunne prøve seg på dette Mvh: ..SupRnova.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) ?_? Endret 20. august 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har et überproblem i PS. Alt som skal være grått eller gråfarget, blir mer grønnaktig. Hva kan være problemet? Slenger med et bilde.*Bilde* 6707221[/snapback] Jeg vet ikke helt, men jeg satser på at hjertet er en brush. En downloadable en. Har jeg rett? I så fall, hvor kan jeg skaffe den? Hvis ikke, *gi cred*... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Tok et bilde fra Recent Picture Post -tråden i off-topic -avdelingen.. Regner med dette er laget i Photoshop.. Kan noen forklare meg hvordan dette blir gjort? La oss si at jeg tar en 2 - 3 - 4 bilder.. hva gjør jeg så? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ha stativ, så tar du ett bilde av stedet uten deg, så tar du og tar ett bildet der du sitter, så ett der du sitter ett annet sted. Så tar du og legger bildene oppå hverandre i photoshop og senker opacityn. Kort forklart. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Jo takk.. det var den derre siste delen jeg lurte litt på .. det med hvordan jeg fysisk gjorde det i Photoshop .. har bare brukt det EN gang før.. Photoshop, altså.. Endret 21. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du må ikke ta ned opacity'n heller. Om du heller vil ha det sånn: Da må du gjøre som over, bare istedenfor å senke opacityn så tar du og fjerner delene av bildene med personene du ikke trenger. Og hvis det ligger over hverandre som ene armen går over den andre personen på bildet over, så tok jeg og kuttet nøye rundt armen bare. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Takker ..må prøve meg litt frem.. Først må jeg vel ta noen bilder! (kommer sikkert tilbake med spørsmål! ) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvis ikke jeg er helt usikker(?), så er det jo noen kameraet som kan legge lag over flere bilder. Dvs at jeg tar et bilde, så tar jeg et til, og et til, og til slutt ligger alle over hverandre... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Også mulig å bruke Fill til dette, hvis ejg ikke tar helt feil. Den under opacity Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Tror jeg fikk det litt til .. Slik gjorde jeg det.. Åpnet ett bilde.. Og et nytt, og et nytt, osv.. 4 bilder.. så CTRL+A på alle.. Kopierte.. og pasta inn i det ene.. Så satt jeg Opacity til 100 % på det ene, og 50 % på de 3 andre.. Litt rart at jeg må ha 100 % på den ene og 50 % på de andre.. syntes jeg i hvert fall Jeg prøvde å få personene "sterkere frem", men det gikk ikke så bra.. noen forslag? Takker for hjelp hittil! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Et bilde hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå