Volant Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 http://www.deviantart.com/deviation/38081089/ Prøver meg på større arbeid nå... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Nå trenger jeg litt hjelp! Er det noen som kan gjøre dette bilde om til svart-hvitt, og fjerne alt untatt skorpionen? Endret 16. august 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) streka opp, fargelagt og skyggelagt bart simpsons! Til venstre ser dere originalbildet jeg startet med Hva syns dere? Brukt kvelden på det Endret 16. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Ville brukt tammere og mørkere farger, og droppet skygge på selve figuren. Men ellers var det bra! http://www.todojuguetes.com/img/Educa/The_Simpsons/11795.jpg Endret 16. august 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Volant Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nå trenger jeg litt hjelp! Er det noen som kan gjøre dette bilde om til svart-hvitt, og fjerne alt untatt skorpionen? 6688377[/snapback] Bildet er ikke gjennomsiktig i Internet Explorer da. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) heisann. Jeg må si meg enig med at 5-minutters arbeid kan virke litt uferdig, og jeg kan ikke si at jeg er noe stor fan av de On Topic: Jeg har lagd et bilde til kjæresten min, men det er et eller annet jeg ikke er helt fornøyd med jeg hadde likt å få tilbakemelding på et projektet jeg har jobbet med i noen timer. Det hadde vært kos med gode tilbakemeldinger også, men alt konstruktivt er satt pris på Milt EDIT: kanskje jeg skulle fjerne de hjertene nederst? Endret 17. august 2006 av Milt Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 streka opp, fargelagt og skyggelagt bart simpsons! Til venstre ser dere originalbildet jeg startet med Hva syns dere? Brukt kvelden på det 6688892[/snapback] Lurer først og fremst på hvordan du gjorde det Kan du forklare kort hva som var fremgangsmåten? Synes den var veldig bra Dog skyggene passer ikke helt Skyggen som er på bakken tyder på at lyset trefferhan sånn ca. i ryggen, mens skyggene på f.eks. hodet og skjorta sier noe annet Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 snip Har du prøvd å gjøre "Silje" til en inngravering istedenfor å ha den slik i svart? Det kunne gjort det mer realistisk Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 bare et hurtigprosjekt:) pluss et til Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) streka opp, fargelagt og skyggelagt bart simpsons! Til venstre ser dere originalbildet jeg startet med Hva syns dere? Brukt kvelden på det 6688892[/snapback] Lurer først og fremst på hvordan du gjorde det Kan du forklare kort hva som var fremgangsmåten? Synes den var veldig bra Dog skyggene passer ikke helt Skyggen som er på bakken tyder på at lyset trefferhan sånn ca. i ryggen, mens skyggene på f.eks. hodet og skjorta sier noe annet 6691409[/snapback] Jeg brukte denne tutorialen for å lære meg hvordan jeg skulle streke opp tegningen. Og denne brukte jeg på skyggen på bakken. Angående skyggene på selve bart, så bare tegna jeg skyggene der jeg ville ha dem med svart på et nytt layer, for så å stille på opacityen! Men jeg har ingen som helst kunnskap om hvor skyggene skal være, så kan noen gi meg en kort briefing på det? Endret 17. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Prikkene/øynene var litt rare, har du blur over dem? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Prikkene/øynene var litt rare, har du blur over dem? 6693860[/snapback] njæh, noe lignende iallefall. Men så enda mer merkelig ut med 100% hardness Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 En briefing om skygge? Finn en lampe og lys på forskjellige objekter og se hvor objektet blir mørkt, lyst og hvor skyggen havner hen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Det fiks ferdige endlige resultatet! Skyggene er sikkert helt feil plassert da men Kommentarer og kritikk er alltid hyggelig! Endret 17. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ah, mye bedre Hvis jeg skal pirke så vil jeg si: - Mer skygge på skoene og ikke glem den hvite kanten - Husk at rumpeballene er runde slik nat det blir skygge under Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nå trenger jeg litt hjelp! Er det noen som kan gjøre dette bilde om til svart-hvitt, og fjerne alt untatt skorpionen? 6688377[/snapback] http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9/scorpion.png Bildet er ikke gjennomsiktig i Internet Explorer da. 6690399[/snapback] Supert! Så veldig bye bedre ut enn det jeg fikk til Men er det mulig å få den litt "klarere"? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Mårn, driver med desktop`en min her, men så mangler jeg en ventrilo logo.. Noen som kan lage en slik logot il meg? Klarte det ikke sjøl..Poenget er at den skal ligne litt på de andre.. takk på forhånd.. husk å lag de i riktig format da, så jeg får brukt de i ObjectDock.. Er noen her dere kan gå ut ifra, eller begynne på nytt.. http://images.google.no/images?q=ventrilo+...8k+etter+bilder Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Fant en på deviantart.. Ventrilo ikon.. Jeg syntes i hvertfall den var ganske kul.. Enda en.... Endret 18. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Fant en på deviantart.. Ventrilo ikon.. Jeg syntes i hvertfall den var ganske kul..Enda en.... 6702006[/snapback] Takk.. Blei det første headset`et.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Et bilde jeg brukte fem minutter på: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå