Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tilgi meg for at jeg ikke kan noe om Photoshop, men CS2 er det samme som det dere bruker til å redigere på bildene? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja! CS2 er vel den nyeste versionen av Adobe Photoshop, sånn cirka. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ikke bare sånn ca, men den er det. Selv bruker jeg Photoshop CS, ikke CS2, da jeg ikke helt har sett poenget med å oppgradere PS til CS2. Illustrator derimot, oppgraderte jeg med en gang, det samme gjelder InDesign. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tilgi meg for at jeg ikke kan noe om Photoshop, men CS2 er det samme som det dere bruker til å redigere på bildene? 6670362[/snapback] Jeg bruker CS2 iallefall.. Elements 4 er det nyeste, men no er dette en elements versjon som er gøy den første uken, men så vil du ha mer funksjoner og der kommer CS2 godt inn. Hehe.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 so fucking busted! 6669741[/snapback] Har ikke sagt at det var min ide, helt, og fullstendig da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja! CS2 er vel den nyeste versionen av Adobe Photoshop, sånn cirka. 6670398[/snapback] CS2 er nyeste, ja, det hørtes lovende ut da jeg har dette programmet ligende her Så får se om jeg ikke får lagt det inn og begynt å fikle litt, Har dere noen gode tips til "beginner" tutorials? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja! CS2 er vel den nyeste versionen av Adobe Photoshop, sånn cirka. 6670398[/snapback] CS2 er nyeste, ja, det hørtes lovende ut da jeg har dette programmet ligende her Så får se om jeg ikke får lagt det inn og begynt å fikle litt, Har dere noen gode tips til "beginner" tutorials? 6673675[/snapback] Søk! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502844 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg tenkte ikke egentlig på sider, med slikt, jeg tenkte mer i veien om hva dere mener er lettest å lære seg først, ergo, hviler "beginner tutorials" er det jeg bør sette meg inn i først? Ellers Takk for en god link Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Spørs på veldig hva du skal bruke Photoshop til da, si hva du ønsker å oppnå med software'n så kan det være lettere å gi pekepinner. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg øsnker grunnleggende kunnskap til å kunne utføre ting/opperasjoner som å, Designe hjemmesider Designe avatarer lage signaturer Kunne redigere bilder, som størrelse, lage rammer, osv.. Hvordan man lager effekter o.l Bruke layers Det er hovedsaklig hva jeg har tenk å bruke Photoshop til Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Her har jeg utført mitt første verk, med tanke på at jeg fokuserte på teksteb hvordan jeg kunne endre på dette, synest jeg selv det er en begynnelse. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) hvordan kan jeg få til å skjere ut rundt folk, bruker Magnet-lasso tool akkurat nå. og når jeg kommer til hår blir det tricky får liksom ikke skjært håret ordentlig Endret 15. august 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Til å merke folk med hår skal Extract gjere ein god jobb. Ligg under Filter-menyen. Fyrst teikner du rundt personen du vil skjære ut, og so fyller du i personen med paint bucket. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, jeg ønsker kritig/ forbedringer på dette bilde mvh anki Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, jeg ønsker kritig/ forbedringer på dette bilde mvh anki 6678992[/snapback] om du har tegna alt sammen, så bravo! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, jeg ønsker kritig/ forbedringer på dette bilde mvh anki 6678992[/snapback] om du har tegna alt sammen, så bravo! 6679009[/snapback] har ikke tengna noen . jeg har "pimpa" en orginal Macbook Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du har ødelagt den, mener du vel.. Makan til stygg farge på en ellers så clean MacBook har jeg ikke sett... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, jeg ønsker kritig/ forbedringer på dette bilde mvh anki 6678992[/snapback] Vakke mye "pimping" mener nå jeg... Synes ikke det ble noe bra jeg. Egendefiner bildet så kanskje.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Synest den var litt stilig jeg, hvordan får du det til? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Synest den var litt stilig jeg, hvordan får du det til? 6683458[/snapback] Image -> Adjustments-> Replace color Fjerne MacBook teksten kan man nesten gjør med en brush og eyedroptool, men tipper han har brukt Clone Stamp, evt Spot Healing hvis han var lat. Macbook teksten har han skrevet med en font og vridd litt på med transform (ctrl+t). Høyreklikk på layeret, blending options og velg drop shadow. Size på 1-2 px, med 0% spread, velg en vinkel skyggen skal falle mot og sett distance til rundt 40-50px. Det var i dette tilfellet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå