Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har spurt om dette før , men klarte ikke å fikse problemet den gangen , så jeg prøver på nytt. Hver gang jeg lagrer et bilde jeg har jobbet i photoshop med , blir det andre farger/kontrast på det. det jeg lurer på er hvordan jeg kan fikse dette.

Bildet forklare problemet

post-35211-1155047735_thumb.jpg

Lurer på hvilet fageformat jeg skal stille inn i photoshop slik at bildene blir like både i photoshop og i window.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har bilde av en bil feks den i vedlegget..

Der kan du se i støtfangeren og på panseret se at det er noen trær i bakgrunden!?

Hvordan kan jeg få det bort?

Altså hvis jeg vil kopiere bilen inn i et annet bilde så ser det ganske stygt ut, vil bare se støtfangeren og panseret uten trær på, hvis dere skjønner?

post-60576-1155061526_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Heisann!

Trenger en ny avatar på et annet forum, og lurte på om noen kunne lage en avatar hvor disse tre logoen roterte liksom? En fader ut, en ny kommer osv...

Bilder:

logo.jpg

logo.jpg

logo.jpg

EDIT: Rekkefølgen bør være Premier -> Meinl -> Remo.

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Dette er i Visuell Kreativitet, og ein treng strengt tatt ikkje nokon eigen tråd for dei bileta. Hadde ho ynskja kritikk på det fyrste biletet som eit fotografi, hadde det passa i Bildekritikken, men då måtte ikkje dei to andre vore med.

6650665[/snapback]

Så sant, så sant. Litt snartenkt. Men jeg kan ikke påstå at bildene var noe spesielt tess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...