donald D Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 har spurt om dette før , men klarte ikke å fikse problemet den gangen , så jeg prøver på nytt. Hver gang jeg lagrer et bilde jeg har jobbet i photoshop med , blir det andre farger/kontrast på det. det jeg lurer på er hvordan jeg kan fikse dette. Bildet forklare problemet Lurer på hvilet fageformat jeg skal stille inn i photoshop slik at bildene blir like både i photoshop og i window. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Prøv å lagre det som bmp eller hva det nå heter. Så velger du 32-bit. Det gjør alltid jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvis jeg har bilde av en bil feks den i vedlegget.. Der kan du se i støtfangeren og på panseret se at det er noen trær i bakgrunden!? Hvordan kan jeg få det bort? Altså hvis jeg vil kopiere bilen inn i et annet bilde så ser det ganske stygt ut, vil bare se støtfangeren og panseret uten trær på, hvis dere skjønner? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du kan jo bruke clone tool eller noe sånt? Er ikke ekspert så vet egentlig ikke... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Heisann! Trenger en ny avatar på et annet forum, og lurte på om noen kunne lage en avatar hvor disse tre logoen roterte liksom? En fader ut, en ny kommer osv... Bilder: EDIT: Rekkefølgen bør være Premier -> Meinl -> Remo. Endret 8. august 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som har en sånn "stempelfont", sånn til top secret osv! ;D Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Noen som har en sånn "stempelfont", sånn til top secret osv! ;D 6638539[/snapback] ? 6638569[/snapback] Nei, ellers takk! Skal se ut som om den er stemplet på! EDit: à la http://www.alyon.org/generale/theatre/cine.../top_secret.jpg EDit2: Sånn http://www.inter-state.com/images/yearbook...p-Secret_sm.jpg :D Endret 9. august 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Håhå, hva synes dere om min styla gitar? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du kan jo bruke clone tool eller noe sånt? Er ikke ekspert så vet egentlig ikke... 6636256[/snapback] Hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Sjå biletet. Du kan og prøve Healing Brush, som er det rett over Clone Stamp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen (tulle)poster slettet, back to work Ladys... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Noen (tulle)poster slettet, back to work Ladys... 6644623[/snapback] Ladies mann, ladies! Lagde meg forresten en ny avatar i photoshop! Den tok meg faktisk litt lang tid å lage! :!: Endret 10. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kjedelige standard filtre, hva med å heller poste det i visuel kreativitet eller bildekritik? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette er i Visuell Kreativitet, og ein treng strengt tatt ikkje nokon eigen tråd for dei bileta. Hadde ho ynskja kritikk på det fyrste biletet som eit fotografi, hadde det passa i Bildekritikken, men då måtte ikkje dei to andre vore med. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette er i Visuell Kreativitet, og ein treng strengt tatt ikkje nokon eigen tråd for dei bileta. Hadde ho ynskja kritikk på det fyrste biletet som eit fotografi, hadde det passa i Bildekritikken, men då måtte ikkje dei to andre vore med. 6650665[/snapback] Så sant, så sant. Litt snartenkt. Men jeg kan ikke påstå at bildene var noe spesielt tess. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 bZerk: Her er det plass for både nybegynnere og viderkommende Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 bZerk: Her er det plass for både nybegynnere og viderkommende 6651604[/snapback] Yes, jeg er ikke noe serlig bedre selv da. Men jeg tror nok det ville vært litt bedre i f.eks. sort hvit elns. Kanskje en tekst på bildet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå