Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 På tvers, sjå ein av dei fire-fem fyrste treffa her. For å lage dei på skrå kan du kanskje lage eit pattern med linjer på skrå. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Laget denne nå, men mangler en fin stjernehimmel. Vet ikke helt hvordan jeg skal få til den slik at den passer inn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som kan gi meg noen linker med div. skrift typer ? mvh anki Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Her er to: http://www.dafont.com/ http://www.1001freefonts.com/ Last ned og legg i c:\Windows\Fonts Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 noen som kan hjelpe meg og finne den skriften som er på bilde? mvh anki Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det ikkje handskrive? Whatthefont.com fann at Babine Harlequin likna litt, men veit ikkje om det er den. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Noen som gidder å hjelpe meg med stjerner på bilde mitt? Endret 7. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 det er ikke hand skrift, det er noe stempel greier. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ossen kan man få teksten litt gjennomsiktig? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det ikkje handskrive? Whatthefont.com fann at Babine Harlequin likna litt, men veit ikkje om det er den. 6629515[/snapback] Greier du/dere og finne en annen, den det kostet tror jeg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ossen kan man få teksten litt gjennomsiktig? 6629611[/snapback] Endre på opacity i layer-paletten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan får jeg lagd en "Verticle Guide line"? Sånn som han gjør i step 4 her: http://www.marksfiles.com/trych.html Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 View --> New guide. Trykk i bilete og velg vertical. Bruk move tool og dra den på plass, hald inne shift og den "snapper" til midten. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Eller trykk ctrl+r sånn at du får "linjal" oppe og på venstre side. så bare tar du musepekeren på "linjalen" og drar linjen du skal ha. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Kan nesten poste dette her og. Siden jeg har gjort en del i photoshop med dette bilde. Dette har jeg gjort. Byttet ut himmel og satt himmelens farger på bilde kopiert laget og gjort det svart/hvit Påført diffuse glow på det nye laget satt det til soft light og 40% fill laget ramme ++ litt småting Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Her er et utkast til en banner jeg lager til Whinerz.com: Ka syns dokk? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 syntes ikke helt skriften stod til verken budskapet eller banneret, tenker da på både skrifttype og farge Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 syntes ikke helt skriften stod til verken budskapet eller banneret, tenker da på både skrifttype og farge 6633898[/snapback] Rart, for det er halo fonten Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 SKrifttypen passa. Men det ble noe rart med den fargen. Hmm, hadde passa bedre med en mørk varm farge tror jeg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) SKrifttypen passa. Men det ble noe rart med den fargen. Hmm, hadde passa bedre med en mørk varm farge tror jeg 6634031[/snapback] Godt tips. Prøver det jeg! Leifs Endret 8. august 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå