Tuttebobo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det jeg er mest imponert over er at dere har bilder av en dildo på PC........ 6605423[/snapback] åja! mange kilo! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 prøvde å ta vekk gaffelen for det så litt vondt ut med en gaffel 6605557[/snapback] Haha, hadde vært fint å satt glidekrem (eller hva som helst) til erstatning for gaffelen . Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg lurer på en liten sak her, noe jeg ikke helt finner ut av. I Photoshop skal det finnes en tastatursnarvei som markerer alle de lyse tonene i et bilde, altså alt over 50% lyst/grått. Problemet er at jeg ikke klarer å finne denne snarveien, da jeg selvfølgelig har norsk tastatur. På engelsk tastatur er snarveien Ctrl+Alt+~. Hva blir dette på et norsk tastatur? Jeg vet ikke hva denne kommandoen heter engang, så jeg kan ikke gå inn og konfigurere en egen snarvei for det. Har noen peiling på dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det vart diskutert i denne tråden. Funksjonen ligg i Select --> Color Range --> Highlight, men nokon hurtigtast kom ein ikkje fram til. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Takker for oppklaringen, incanus. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bra bilde av meg eller? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg vil kanskje bestille en "custom" order, men jeg vil gjerne se hvordan den kan bli seende ut først, så jeg lurte på om noen her kunne prøve å gjøre dette bilde litt annerledes: http://www.pearldrummersforum.com/attachme...tid=237671&stc= Jeg vil at all den "chrome" hardwaren som er på tromma, skal være svart, og den "sparkle" lysegrønne som er på toppen/bunnen, uten den "sparkle" finishen, og litt mørkere grønn? Hvis noen skjønner hva jeg vil kan de gratulere seg selv Endret 4. august 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hva synes der om bildene jeg har laget?? Jeg er über-noob i PS Endret 4. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg vil kanskje bestille en "custom" order, men jeg vil gjerne se hvordan den kan bli seende ut først, så jeg lurte på om noen her kunne prøve å gjøre dette bilde litt annerledes: http://www.pearldrummersforum.com/attachme...tid=237671&stc= Jeg vil at all den "chrome" hardwaren som er på tromma, skal være svart, og den "sparkle" lysegrønne som er på toppen/bunnen, uten den "sparkle" finishen, og litt mørkere grønn? Hvis noen skjønner hva jeg vil kan de gratulere seg selv 6615327[/snapback] Ingen? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Da kan nok ikke jeg gratulere meg selv er jeg stygt redd... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hmm, det jeg mener, er rett og slett at du forandrer fargen på tromma, alt som er "chrome" -> svart. Det som er grønn "sparkle", øverst og nederst -> mørkere grønnfarge uten "sparkle". Bedre? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Noen som veit om en skrifttype som er lik/ligner veldig på den i super mario bros? trenger veldig slik ser den ut: http://maxxxiweb.free.fr/emu/nintendo_fich...ario-Bros-0.gif Endret 5. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 og en annen ting, hvagjør jeg når jeg ikke får flytta et bilde over til et annet? Er Index bilder.. :/ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Søk etter fonts i google, da får du opp mange sider der man kan laste ned fonts. Gå så inn på en av sidene og søk etter "mario" eller "super mario". http://www.fonts.com/ http://www.abstractfonts.com/ Disse sidene er fine. Lykke til:) Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) DNA... Er ikke så flink med PS akurat Endret 6. august 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 og en annen ting, hvagjør jeg når jeg ikke får flytta et bilde over til et annet? Er Index bilder.. :/ 6620724[/snapback] Kan bare ta "rectangular Marquee tool" og dra det over hele bilde, kopier det "Ctrl+C" så legger du det i ett annet bilde, ctrl+V for å få bilde igjen... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Gløym det, eg misforstod. Endret 6. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Tok bort bildene pga de skal bruker til noe spess. Endret 6. august 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Jeg får ikke til scanlines. Kan noen si meg hvordan jeg får det til, både på skrått og på tvers. EDIT: Bare glem det for min del, men dere kan gjerne vise det til de som ikke kan det. Endret 6. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå