TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har et spørs. til... Hvordan får man bilde til å ble svart/hvit/gråt får så å legge til farger spesielle steder som f.eks øyne, tenner og slikt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kopier layeret, gjer det nederste til svartkvitt, og masker bort alt du ikkje vil ha i svartkvitt frå det øvste. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 HVordan får jeg det svart/hvitt? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 image->hue/saturation->saturation -100 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hvordan maskerer jeg bort det andre jeg ikke skal farge? sorry at jeg spør, men jeg er noob Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bruk Lasso tool, eller bare bruk hotkeyen L Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) ok ,nå er det gjort. Hvordan legger jeg bildene sammen slik at det svart/hvite får fargene? EDIT: ser at LoooooL er her:) Du vet hva som må til? Endret 1. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) DU vil ha noe grått og noe i farger om jeg skjønner rett? edit: editerte bildet mitt litt til ^^ putta på ei fjær, og fiksa på øya Så har jeg katteversonen også da Endret 1. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Akkurat:) Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Asså, jeg kan nesten ikke photoshop, men bare prøver meg frem. Først malte jeg hele bildet grått ved å trykke på ''pensel'', så valgte jeg ''Hue'' på ''Mode''. Så Valgte jeg styrken på penselen på ''Opacity''. Så malte jeg over så det ble grått. Går sikkert ann å gjøre det mye enklere, men er sånn jeg har lært meg det selv, så.. For å få det fargede øyet tok jeg også ''pensel''. Så tok jeg ''Overlay'' i stedet for ''Hue'', så valgte jeg styrken på penselen på ''Opacity'' Så bare starta jeg å male med den fargen jeg ville på øyet. Som sagt, finnes sikkert enklere måter, menmen.. Endret 1. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 St.Matias, jeg skrev jo nesten en "guide" på dette to sider bakover i tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6583866 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fikk det til på min egen måte blandet med andres måter. Men takk for din versjon looOool. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Hmm, får ikke til skrift i photoshop jeg :/ Prøver å trykke på den "T"en, men den skriver ikke no Endret 2. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har laget min første Signatur Lagde den for en venn som er classmaster i The Dragonfelltribe Håper på litt konstruktiv kritikk her Dog, jeg kan ikke forandre denne siden jeg allerede har gitt han den, men likevel så er kritikken kjekk å ta med seg videre Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm, får ikke til skrift i photoshop jeg :/ Prøver å trykke på den "A"en, men den skriver ikke no 6600811[/snapback] Fyrst vel du tekstverktøyet i verktøypaletten ( ), so klikker du kvar som helst i biletet og so er det berre å skrive i veg...Har laget min første Signatur https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564349 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hehe Skal skrive der istedet jeg Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hva er den Fjæra erre Feather som den heter hva er den til? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm, får ikke til skrift i photoshop jeg :/ Prøver å trykke på den "T"en, men den skriver ikke no 6600811[/snapback] Fyrst vel du tekstverktøyet i verktøypaletten ( ), so klikker du kvar som helst i biletet og so er det berre å skrive i veg... 6600873[/snapback] Jepp, men får det fortsatt ikke til, den viser på en måte at jeg skriver, men kommer ikke no tekst Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm, får ikke til skrift i photoshop jeg :/ Prøver å trykke på den "T"en, men den skriver ikke no 6600811[/snapback] Fyrst vel du tekstverktøyet i verktøypaletten ( ), so klikker du kvar som helst i biletet og so er det berre å skrive i veg... 6600873[/snapback] Jepp, men får det fortsatt ikke til, den viser på en måte at jeg skriver, men kommer ikke no tekst 6601075[/snapback] skriver du på ensfarget bakgrunn? da er det mulig at skriftfargen er samme farge som bakgrunnen og det er derfor du ikke ser skriften.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå