Dødskalkunen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvordan kan jeg lage rammer til bilder i Photoshop? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvordan kan jeg lage rammer til bilder i Photoshop? 6587220[/snapback] Veldig enkel ramme: 1. Åpne et bilde. 2. Trykk CTRL + A. 3. Velg Edit - Stroke. 4. Skriv inn tykkelsen på rammen, velg farge, og huk av Inside. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) På svært mange forskjellige måter, alt etter kva ramme ein vil ha. Den enklaste er kanskje å leggje til Stroke med Position: Inside. Edit: Var litt sein. Stroken eg snakka om er før øvrig ikkje heilt den same, då den ligg under Blending options. Klikk på knappen som ser ut som ein "f" inne i ein svart runding, og so Stroke. Endret 31. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ville egentlig bare ha denne i mine innlegg jeg XD Men får no legge til et lite bilde.. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Header til hjemmesida mi.. vil gjerne ha tips om forbedring. (om synkronisering, så er hjemmesiden: miltdesignz.com) Endret 1. august 2006 av Milt Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Liker dem ikke! Fæle farger 1'ern er best! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fine farger, står i stil til siden din. Likte ener'n best jeg og, fonten på de to til høyre er ikke god. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Liker dem ikke! Fæle farger 6593743[/snapback] takk CayCon Jeg spør ikke om hva som er dårlig, men hva som kan forbedres. Du KAN oppføre deg hvis du bare vil... Endret 1. august 2006 av Milt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Finnes det noe hotkey for å crope bilder? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Om det er ein hurtigtast for Image --> Crop, so vil det stå i menyen der. Om det ikkje er det, kan du lage deg ein ved å gå inn på Edit --> Keyboard shortcuts. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 http://i21.photobucket.com/albums/b258/lesling/merkelig.jpg noen som ser det ettallet og det brevet på bildet jeg skal lage? Får det ikke bort Har mistet mange muligheter i PS, noen som kan hjelpe meg å fjerne det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er vel merket for ein slice. Fjern haka frå Extras i View-menyen, eller frå Slices i View --> Show. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tusen takk, det var ikke vanskligere nei. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er denna tråden for bilder som er laget fra bunn av, eller kan man poste bilder som er redigert også? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan poste redigerte bilder slik som det bilde som du lagde i RPP med catwomanøyne:) Jeg har et spørs. Under litt fikling en gang fikk jeg svære ruter på "arket" mitt når jeg skal lage noe nytt eller hvis jeg skal redigere et bilde. Hvordan fjerner jeg disse rutene? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hehe, okei, da veit jeg det.. er morsomt å redigere sånne bilder Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) St. Matias: Meiner du grå og kvite ruter? Dei viser vel berre at det ikkje er noko der, at bakgrunnen er gjennomsiktig. Berre legg eit nytt layer nederst som du fyller med ein farge for å "fikse" det. Er ikkje sikker på om det er dette du meiner, so eit skjermskort hadde kanskje vore fint. Endret 1. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Kan også få legge til noen bilder jeg har laget (ble laget mens rutene var der, så de forsvinner når bilde er ferdig). Begge er laget etter jeg har sett på noen tutorials på internett, klarer nesten ikke lage noe som helst uten. BILDE AV RUTENE! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 1. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Å, ikkje verre. Du har satt på visning av Grid. Du finn det i View-menyen ein stad, under Show, kanskje. Edit: Det rutenettet kan vere veldig praktisk om du skal plassere element i biletet. Du kan velge å "snappe" til griden (i View-menyen det òg?), og justere storleiken på rutene i Edit --> Preferences. Endret 1. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tusen takk for hjelpen, var deilig å bli kvitt de rutene. Nå vet jeg også hvordan jeg får dem frem igjen hvis jeg noen gang skulle få bruk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå