Jernlov Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Klikk: Image -> Image Size også velg størrelsen du vil ha. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Ei dame jeg har jobbet litt med. Er ikke ferdig så pirkearbeid som å fjerne rester rundt ører og slikt er ikke helt ferdig. http://home.no.net/frost11/bilder/dame2.jpg Og et før/etter bilde av et fotografi som jeg måtte fikse på. http://home.no.net/frost11/bilder/for.jpg http://home.no.net/frost11/bilder/etter.jpg Endret 18. oktober 2005 av Post_Mortem Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Her er min desktop ATM Mekket den for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Her er min desktop ATM Mekket den for ikke så lenge siden 5034999[/snapback] Nice! tut til den? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Her er min desktop ATM Mekket den for ikke så lenge siden 5034999[/snapback] den var nice, ønsker tut Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 syns også den var sweet:) stil ren:) vil ha TUT Lenke til kommentar
PoW Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Hei. Takk for tilbakemelding. Har ikke noe direkte TUT, men her er noen linker til ting som kan hjelpe på vei: Her er TUT'en til hvordan jeg laget selve figuren. Prøvde meg fram og kom fram til noe jeg synes var bra =) Fargematcher som jeg brukte til å finne farger som passet Tingen er å lage en figur, kopiere den, speilvende den og vri den der man skulle ønske. Stylen på figuren prøvde jeg meg bare fram til. Det meste var på fri fantasi. EDIT: http://www.netcubo.com/tutorials.php?id=tutGo&t=19 Her er også en dere kan se på... Lykke til Endret 21. oktober 2005 av PoW Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Raskt laget... Likte det Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 laget en, men ble ikke så fin som din Lenke til kommentar
PoW Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Øvelse gjør mester =) Finn en annen font til skriften; et stykke på vei www.dafont.com Prøv og legg på layerstyle.. (dobbelklikk på layeret) Endret 21. oktober 2005 av PoW Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kjeda meg og lagde en planet Lenke til kommentar
PoW Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fet den Skulle trodd det var en 3d-Render Good Job Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Takker Lurer litt på hva jeg skal gjøre med den "glow-en" rundt. Jeg har lagt den på for å skape en illusjon av atmosfære og for å blende den bedre med bakgrunnen, men skal jeg ha det på skyggesiden? Er det realistisk å ha det der? Jeg har redusert den litt, men ikke fjernet den helt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Ultrarask Jens-fikling. Her er det "Humoren", og ikke realismen som står i fokus. Endret 24. oktober 2005 av fargoth Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ultrarask Jens-fikling.Her er det "Humoren", og ikke realismen som står i fokus. hva slags font har du brukt på å skrive Jens Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hei jeg har drevet på med ps i en dag og lurte på om dere vet om noen "enkle men brae" linker til tuts her er min første sigg hva synes dere om den? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ultrarask Jens-fikling.Her er det "Humoren", og ikke realismen som står i fokus. hva slags font har du brukt på å skrive Jens 5046933[/snapback] Fonten heter OCR A Extended, og er etter mitt hode en av standard fontene i windows. Den er strukket litt i lengden for å matche teksten i originalbildet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 hei jeg har drevet på med ps i en dag og lurte på om dere vet om noen "enkle men brae" linker til tuts www.pixel2life.com og www.good-tutorials.com Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke om dette er rette stedet å spøre, men anyway: Om man har tatt ett bildet hvor de rette linjene, som horisonten, ledninger, veier ol lignende ikke ligger "rett", hvilket verktøy bruker man da for å rette opp? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke om dette er rette stedet å spøre, men anyway: Om man har tatt ett bildet hvor de rette linjene, som horisonten, ledninger, veier ol lignende ikke ligger "rett", hvilket verktøy bruker man da for å rette opp? 5054441[/snapback] Man kan markere et område (M), eller hele bildet (Ctrl + A), for så å bruke Free Transform (Ctrl + T) til å justere hele (eller deler av) bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå