Diskutant Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Ja, men om det er i en vegg i huset så sitter du ofte 1-6 meter fra veggen. Hvordan blir det da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Noen som har mulighet til å fortelle meg hva slags effekt dette er? Gjerne del type font om det er mulig. Link Endret 18. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det er ikke én effekt, men et resultat av en redigering- og illustrasjonsprosess bestående av flere ledd. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Noen som har mulighet til å fortelle meg hva slags effekt dette er? Gjerne del type font om det er mulig. Link Man kan få noe lignende med cutout effekten i PS, også har Illustrator en Live Trace funskjon som gjør om til vektor og har flere muligheter enn cutout. Det fines forsåvidt sider som kan analysere bilder og finne lignende fonter men ja som pingas sier så er det flere ledd som skal til for dette. Endret 18. august 2011 av b3ta Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Skjønner, virker ganske kult så tenkte jeg skulle prøve å leke meg med å gjøre om noen bilder slik. Er det noen guider på det, eventuelt om denne prosessen kalles noe spesifikt så jeg vet hva jeg leter etter? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Skjønner, virker ganske kult så tenkte jeg skulle prøve å leke meg med å gjøre om noen bilder slik. Er det noen guider på det, eventuelt om denne prosessen kalles noe spesifikt så jeg vet hva jeg leter etter? Prøv noen Illustrator live trace guider fra Google. Du kan ha flere layers med flere renders av live trace og cutout for å få den vektor/tegneserie looken, og så kombinere det beste fra de forskjellige i Photoshop (som jeg har gjort selv faktisk). Du kan da også legge til flere ting i Photoshop etterpå. Det går også ann å tegne hver linje i Illustrator eller bruke stock vector filer, men da må du ha seriøst med skills siden alt er fra scratch Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har nok ikke det kunnskapsnivået inne, da jeg ser på dette som et prosjekt for å lære meg å bruke Photoshop bedre. Men skal google litt rundt og se hva finner, men tenker jeg lager en egen tråd på emnet så denne tråden ikke fylles opp med mine spørsmål underveis Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Prosjekt som mer eller mindre gikk ut på å teste ut Nik Software-Plug-insene. Originalen Ble egentlig veldig fornøyd med resultatet. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Noise, desaturate og ramme-action gjør ikke tilfeldig råmateriale noe bedre. Dette kommuniserer ingenting. Endret 18. august 2011 av Pingas 2 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hva mener du kan gjøre det bedre da? Vil ikke akkurat kalle meg en ekspert på dette området Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Borkiz jeg liker stilen men det er et anonymt motiv. Liksom ingenting som er i fokus, eller hovedattraksjonen til bildet. Lenke til kommentar
billy_InnleggNO Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) noen forslag på hva jeg kan legge in på youtube template mitt?????? jekk tom for ide'er :Pp Endret 18. august 2011 av billy_InnleggNO Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Har nettopp begynt med Photoshop. Lagde en speed art... Hva synes dere? http://www.youtube.com/watch?v=XXpcH9fJkpk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Har nettopp begynt med Photoshop. Lagde en speed art... Hva synes dere? http://www.youtube.co m/watch?v=XXpcH9fJkpk Hvor får du fontene dine? Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Har nettopp begynt med Photoshop. Lagde en speed art... Hva synes dere? http://www.youtube.co m/watch?v=XXpcH9fJkpk Hvor får du fontene dine? Får dem ifra DaFont New Video http://www.youtube.com/watch?v=RmaN76nwXj8 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hva er det du forsøker å oppnå? Å plassere tilfeldig tekst, med en tilfeldig font, med tilfeldige farger på en tilfeldig bakgrunn laget av tilfeldige gradients, brushes og clip-art er strengt tatt på linje med å hive maling på et lerret. Du utøver inger ferdigheter, og resultatet er både frastøtende og ubrukelig. Hvorfor? 3 Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hva er det du forsøker å oppnå? Å plassere tilfeldig tekst, med en tilfeldig font, med tilfeldige farger på en tilfeldig bakgrunn laget av tilfeldige gradients, brushes og clip-art er strengt tatt på linje med å hive maling på et lerret. Du utøver inger ferdigheter, og resultatet er både frastøtende og ubrukelig. Hvorfor? Høres ut som om jeg har angrepet deg Foresten, som jeg har sakt er jeg Newbie. Gjør det fordi jeg synes det er gøy. Og øvelse gjør mester. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg bare stiller spørsmål. Ingen grunn til å bli så supersint. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Du stiller nå veldig spydige spørsmål, da. Oppfører deg som en drittsekk, egentlig. Er ikke første gang heller. Greit nok å gi tilbakemelding, og uttrykke at det ikke er noe særlig. Men det går ann å si det på en real måte. 3 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Jeg gav konstruktiv feedback og stilte retoriske spørsmål for hans egen oppnåelse. Synes det er ganske realt. Trenger ikke bli så sinna. Endret 19. august 2011 av Pingas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå