GRendal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hei! fikk akkurat PCen tilbake fra netshop. når jeg kommer inn, vises bare 1394 tilkobling, og ingen nettverkstilkoblinger nederst til høyre. vanligvis er det bare å suse rett på nett , men ikke nå? nettverkskortet vises som innstallert i enhetsbehandling. hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 fin dine nettverks koblinger. høyre klikk egenskaper. configrer, huk av for og vise nettverkskoblinger ved oppgavelinja. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 fin dine nettverks koblinger.høyre klikk egenskaper. configrer, huk av for og vise nettverkskoblinger ved oppgavelinja. ok. men bør ikke windows likevel registrere når jeg stapper inn nettverksledningen? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 fin dine nettverks koblinger.høyre klikk egenskaper. configrer, huk av for og vise nettverkskoblinger ved oppgavelinja. ok. men bør ikke windows likevel registrere når jeg stapper inn nettverksledningen? jo viss linja de er aktiv så skal den gjøre det Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 helvete. sjekka i bios nå, Onboard LAN - på Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gå til Kontrollpanel -> Nettverkstilkoblinger. Hva er status på netkortene der? -KJ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Gå til Kontrollpanel -> Nettverkstilkoblinger. Hva er status på netkortene der? -KJ det eneste jeg ser av tilkoblinger - er 1394 tilkoblingen, tilkoblet med brannmur :S Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fortsett ut i kontrollpanel - system - maskinvare - enhetsbehandling og se etter nettverkskort. 1394 kan du se helt bort i fra, men det burde være et til. Mulig det mangler en driver eller ... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 fant ut av det. noe så enkelt som chipset drivere ...takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå