Jonhoo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis jeg gjør noe som tar litt CPU kraft som å flytte en stor fil fra en disk til en annen, eller å åpne en mappe med mange avi filer, begynner maskinen å gå ekstremt sakte... Musen hakker, musikken i bakgrunnen hakker... Alt! Maskinen har aldri vært sånn før.. Noen som vet hva det kan være? PS: Det er explorer.exe som bruker mye prosessorkraft... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dette lukter virus. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Ikke virus, kjørte nettopp fullt virusscan sv maskinen.. Det er ikke fragmentasjon heller. Disken er nydefragmentert.. Lenke til kommentar
d34gol Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ikke virus, kjørte nettopp fullt virusscan sv maskinen.. Det er ikke fragmentasjon heller. Disken er nydefragmentert.. Kan fortsatt være at det ligger en vicious spyware threat i systemet ditt som AV ikke oppdager. Jeg hadde en slik for en stund tilbake og det resulterte desverre i en formatering til slutt. explorer.exe lå jo på 120 000 hele tiden omtrent. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Ligger ikke mer enn på 40000 hos meg... Har kjørt spyware scans så det renner etter... Ikke funnet noe. Problemet kommer bare når jeg åpner en mappe med mange filmfiler.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har du gjort dette? Hvis ikke, så gjør det : http://www.iamnotageek.com/a/65-p1.php explorer.exe lå jo på 120 000 hele tiden omtrent. Ligger ikke mer enn på 40000 hos meg Hva betyr disse tallene? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sjekk at windows ikke har skrudd diskaccessen din fra DMA->PIO. Det ser du via enhetsbehandling! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hvor i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Let litt selv da mann IDE ATA/ATAPI controllers egenskaper på primary og secondary skillearket advanced Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Den hadde skrudd det til PIO! Hvorfor har den det?? Satte den på Let BIOS choose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå