Stian0 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jaja. Dette er software relatert, jeg ville prøve å installere programmet notmad som er for creative spillere. Men når jeg avinstallerte siden det ikke funka ,så vil ikke Plug And Play Funksjonen virke på den stasjonære pcn igjen.. jeg prøvde å avinstallere alle creative sakene på pcn.. men ingenting virker. Please hjelp meg Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Og er det mulig å avinstallere drivere og formatere Zen Sleek'en så jeg kan starte helt på nytt uten problemer? Plug and play virker på laptopen, men ikke på den stasjonære.. når jeg trykker på den zleek ikon saken så kommer det bare "Please connect your device" Endret 15. september 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sjekk creative sine sider. Skal være mulig å gjøre masse endringer på spiller. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Var inne på software til spillern på creative siden,var ingenting.. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Nå fikk jeg det til å funke:)! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Var inne på software til spillern på creative siden,var ingenting.. http://dmzweb4.europe.creative.com/SRVS/CG....com/,case=4794 Du må ikke låse deg fast på software. Mye mer info som finnes på de sidene. Bare se her. Burde hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå