Mojo Pin Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei. Skal lage en BOOT-CD gjennom Nero 6. Informerer om at det er et LOVLIG produkt jeg skal lage cd av. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bootdisk.com har vel den infoen du trenger omkring det tror jeg. Masse howto-guides o.l. Hvis det er f.eks WinXP du skal lage bootbar, så finnes det egne programmer til dette, som bl.a. også kan slipstreame servicepakker m.m. Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 http://www.ultimatebootcd.com/ Denne er ikke dum. Inneholder en drøss med oppstartssystemer, -disketter, dosversjoner, linux. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Ok. Ja, er til XP jeg skal lage boot-cd. Har laget alle 6 boot-diskene til XP PRO SP2. Skal jeg bare brenne ut selve XP på vanlig cd på vanlig måte? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Da er nLite helt overlegen Ordner biffen uten noen som helst ubekvemligheter -- Se nLite's hjemmeside for mer info! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 takk det så faktisk ganske enkelt og greit ut Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 og når jeg er ferdig og har laget den til ISO format, da kan jeg bare brenne den ut på vanlig måte? -CD-DATA(ISO) ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jepp, det stemmer det Da er den ferdig, med bootfiler og alt klart. Bare velstand Har selv laget mang en custom WinXP-plater med det programmet. Mye lettere! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Takk For Hjelpa Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Brudd på tre-ordsregelen, samt at problemet er løst. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg