Mazeking Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Noen som har skjønt hvordan man på morrowind på xbox kan legge inn en hot key for healing eller potions? Litt kjipt å gå inn i inventory hvergang vil ha seg en slurk med en en healing potion Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg vet om en kode... som healer deg automatisk.... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg vet om en kode... som healer deg automatisk.... Men ingen hotkey ala PC versjonen? Spilte nemlig den for noen år tilbake men prøver meg nå på Xbox versjonen. En annen ting er at på PC versjonen så gikk ikke spillet pause når man gikk inn i inventory under combat. Det virker som den gjør det på xboxversjonen. Da må jeg kanskje ta til takke med det. Litt spent på Oblivion i så måte. Har som sagt spilt PC versjonen av Morrowind og det var en fordel å ha mange taster for hånden. Lurer på om det har noen triks på lager i Oblivion. Synes det er litt få taster når man spiller Morrowind på dagens xbox. En trådløs ekstrapad med en 6-9 store knapper kunne vært en fordel i et slikt spill. Sikkert også i spill som battlefield 2 også når det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå