Dotten Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Som bergenser nyter jeg godt av tilbudet til Flexi-Data hvor man kan hente varen(e) man bestiller i Laksevåg. Slik slipper man å betale porto som kan komme opp i flere hundrelapper. Det gjør Flexi-Data for meg billigst selv om andre leverandører (Databutikken, Itbutikken, Dius osv) ofte har billigere produkter. Det er DYRT å sende varer med Posten. Ironisk nok er det Komplett butikk i samme bydel som Flexi-Data har lokaler, men der MÅ man få varene tilsendt. Det burde i det minste være mulig å hente varene fra webshoppenes lager, om det ligger i Bergen, Oslo eller Kautokeino... Det er for dumt å betale 500 kr for å få sendt en skjerm + noen komponenter fra en side av byen til en annen. Muligheten til å hente varen os Flexi-Data er grunnen til at jeg handler der istedenfor bl.a. Komplett. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Trode det gikk å kjøpe i alle butikken til komplett jeg. Er du sikker på at det ikke bare er et lager? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Det er vist forskjell på Komplett webshop og Komplett butikkene. Det er dyrere i butikkene. Ta en titt på hjemmesiden så står det en butikkpris og en webpris. Det står også at alle henvendelser angående produkt kjøpt på webshopen (retur o.l)IKKE skal gjøres i butikkene men på nettstedets kundesenter. Det er synd webshoppene ikke ser mulighetene. Flexi-Data vinner mange kunder som bor i Bergen fra andre webshoper. Drive en egen "hjem på dør" tjeneste i enkelte byer ville vel heller ikke være en dum ide. Tjener man penger på frakt (istedenfor å gi det til Posten) i tilegg til å yte ekstra god service som gir enda flere kunder. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hvis du handler i butikken må du betale butikk pris. Det er 10% (tror jeg), billigere på nettet enn i butikk altså det blir vel en 12% dyrere å handle på varene i butikken enn på nettet. Tror detteer for å jevne ut prisforskjellen slik at du betaler like mye i butikk eller på posten+porto. Skjønner det ikke jeg, men det er vanlig også på andre typer webshoper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå