Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke hente varen....?

Anbefalte innlegg

Som bergenser nyter jeg godt av tilbudet til Flexi-Data hvor man kan hente varen(e) man bestiller i Laksevåg. Slik slipper man å betale porto som kan komme opp i flere hundrelapper. Det gjør Flexi-Data for meg billigst selv om andre leverandører (Databutikken, Itbutikken, Dius osv) ofte har billigere produkter. Det er DYRT å sende varer med Posten.

Ironisk nok er det Komplett butikk i samme bydel som Flexi-Data har lokaler, men der MÅ man få varene tilsendt.

Det burde i det minste være mulig å hente varene fra webshoppenes lager, om det ligger i Bergen, Oslo eller Kautokeino... Det er for dumt å betale 500 kr for å få sendt en skjerm + noen komponenter fra en side av byen til en annen.

Muligheten til å hente varen os Flexi-Data er grunnen til at jeg handler der istedenfor bl.a. Komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vist forskjell på Komplett webshop og Komplett butikkene. Det er dyrere i butikkene. Ta en titt på hjemmesiden så står det en butikkpris og en webpris.

Det står også at alle henvendelser angående produkt kjøpt på webshopen (retur o.l)IKKE skal gjøres i butikkene men på nettstedets kundesenter.

Det er synd webshoppene ikke ser mulighetene. Flexi-Data vinner mange kunder som bor i Bergen fra andre webshoper.

Drive en egen "hjem på dør" tjeneste i enkelte byer ville vel heller ikke være en dum ide. Tjener man penger på frakt (istedenfor å gi det til Posten) i tilegg til å yte ekstra god service som gir enda flere kunder.

Lenke til kommentar

Hvis du handler i butikken må du betale butikk pris. Det er 10% (tror jeg), billigere på nettet enn i butikk altså det blir vel en 12% dyrere å handle på varene i butikken enn på nettet. Tror detteer for å jevne ut prisforskjellen slik at du betaler like mye i butikk eller på posten+porto. Skjønner det ikke jeg, men det er vanlig også på andre typer webshoper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...