Ksungam Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 noen som vet hva jeg mener? har vært snakk om den på forumet her før, kjekt med kjapt svar. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Appfel Korf? noe sånt...tyske greier i værtfall...helt chill Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Apfel Korn er eplelikør/hetvin/aperitif. Calvados er eplesprit. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 sprit eller likør? finnes en likør med 14,5 prosent.. Heter Sourz apple. Kan drikkes bar Ellers finnes det også en smirnoff apple.. vodka smakssatt med eple. noe annet vet jeg ikke om i forbifarten... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hehe, var visst apfelkorn det het men det fantes visst ikke på det polet Så ble vodka i stedet Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Haha, ZiroN : planer om å bli full ? ^^ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Haha, ZiroN : planer om å bli full ? ^^ Jo litt, nå tåler jeg ikke så skrekkelig mye heller da.. Så halve flaska skal være mer enn nok Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Haha, ZiroN : planer om å bli full ? ^^ Jo litt, nå tåler jeg ikke så skrekkelig mye heller da.. Så halve flaska skal være mer enn nok ...Siden de to siste postene dine i "Annet" handlet om dette temaet ;--P Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eple sprit? Uhm.. Smirnoff Twist Apple? :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Apfelkorn Sikreste måten å bli skikkelig dårlig... alt for søtt og såpass svakt at man må drikke mye av det... Evt. gå for Smirnoff med eplesmak, men vær forberedt på ikke å tåle eplelukt/smak i LANG tid fremover. Og det er jo synd, for epler er godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå