Mazeking Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er det slik at man forsatt kun kan kjøre M8 bios på en xbox 1.6 med exenium ice, men exenium os 2.30? Var slik våren 2004 da jeg modda boksen min. Frykter at det forsatt er slik. Alle referanser på xboxscene er ganske gamle når det gjelder biosversjoner. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) slett Endret 15. september 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 slett Så vidt meg bekjent så noen bios som heter "slett". Har du noe mer fornuftig å komme med, eller har du rett og slett laget din egen bios med navn slett? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Om du laster ned siste X2 biosen så står det i readmefilen hvilke Xboxer den passer til. Hint: Alle. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Om du laster ned siste X2 biosen så står det i readmefilen hvilke Xboxer den passer til.Hint: Alle. Takk for et fornuftig bidrag til denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå