Acey Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har et lite problem med å få koblet kortet mitt til tv, håper noen kan hjelpe! Det er altså et Nvidia Geforce FX5900 kort, og jeg kjøpte det brukt. Kjenner ham jeg kjøpte det av, men han hadde selvsagt rotet bort alt av overganger o.l. Foruten en VGA og en DVI-kontakt har jeg en tv-out. Denne ligner litt på S-video, men har flere pinner. Så litt rundt på forumet her, og det var en som hadde hatt suksess med å klippe bort den sorte tappen i s-video kabelen. Da går den nemlig inn i pluggen på skjermkortet, men jeg fikk det ikke til å fungere likevel... Har også prøvd alle slags utsignaler, PAL abcd.. osv og NTS eller hva det het, uten resultat! Går ut fra at jeg trenger en sånn overgang likevel, og at det tjuvtrikset med å fjerne tappen ikke virker på mitt kort.. noen som vet hvor jeg kan få tak i en overgang? Men hvis noen har flere triks på lur, så er det bare å komme med den! Jeg har jobbet med elektronikk, så litt triksing og miksing på kabler er jeg ikke fremmed for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå