Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

får ikke ip-adresse fra bluecom

Anbefalte innlegg

min adsl-linje ble oppkoblet idag. Alle lysene på modemet lyser, og alt ser ut til å være i orden. problemet er at jeg ikke får ip-adresse og kan derfor ikke komme på nett. Noen som har hatt lignende problemer med bluecom.

p.s det er f*en meg helt umulig å komme i kontakt med supportavd til bluecom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

p.s det er f*en meg helt umulig å komme i kontakt med supportavd til bluecom

jepp. har prøvd å ringe de i går og i dag. sto 15 min i kø begge gangene. men ingen som svarer.. står jo at support er åpen til kl 20 og eg har ringt mellom 18 og 19....

har også sendt mail for et par dager siden, men ikke fått svar.. og når man får svar fra bluecom så svarer de på noe helt annet enn det man spør om..

f.ex tanten min har nettop flytta bredbåndet til ny adresse. det funka ikke på ny adresse så eg sendte mail til de. fikk svar om at alt skulle funke og det var kobla feil hos henne.. men ip telefoni fungerte ikke. og denne gangen var alt kobla riktig.. tok en reply på mailen og forklarte at det ikke funka og skreiv mitt navn under som eg altid gjør.. så får eg svar på at MITT ip telefoni abb. funker som det skal... sendte ny mail, men denne har eg selvsagt ikke fått svar på..

begynner å bli LEI bluecom og vurderer seriøst og skifte.

Lenke til kommentar

ringte bluecom en gang til men valgte "salg" i stedet for support. kom gjennom etter ca 2 min.. og ble satt over til support med engang når eg forklarte problemet til han i "salg".. så tviler på at de har så stor pågang som de sier mens man venter..

problemet er ihvertfall løst no :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...