El Fantasma Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Heisann! Har akkurat bestilt denne skjermen, og lurer på om det er noen som har erfaringer med nettopp denne? 3 ms responstid grey to grey, fikk meg til å sikle... Endret 15. september 2005 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Kverni Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) De fleste som har kjøpt skjermen har klaga på en død pixel, som lyser rødt når fargen egentlig skulle vært mørk, og lyser hvit når fargen egentlig skulle vært lys. Jeg har ikke hatt noen andre LCD skjermer å sammenlikne med, men: Skarpheten er ganske bra. Kan ikke klage på fargene. Er litt gjennomskinn av baklysene både oppe og nede. Når jeg kjøpte skjermen, visste jeg at ytelsen i spill kom til å være ganske mye dårligere enn min gamle CRT skjerm. Til dags dato tør jeg påstå at ingen LCD skjermer kan konkurrere mot en god CRT skjerm i spill. Men man velger selv Dersom du spiller FPS spill på et relativt høyt nivå, vil du merke at ytelsen ingame vil være litt svekket. Man venner seg til det til en viss grad... Jeg er godt fornøyd med skjermen i forhold til hva jeg hadde forventa av en LCD skjerm! Endret 17. september 2005 av Kverni Lenke til kommentar
Panasony Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjøpte denne som min første LCD-skjerm, og er utrolig fornøyd! Men jeg har også fått en slik død piksel. På helt svart bakgrunn lyser den sterkt rødt. Dette er veldig irriterende, selv om det ikke er noe stort problem er det irriterende nok for man legger merke til det hver gang skjermbildet er svart. Finner ingen andre svakheter å påpeke, selv om ikke jeg heller har noe å sammenligne med. Livet har blitt en drøm etter at jeg fikk vekk den store gamle kjipe Compaq V75 CRT skjermen..! Mvh, Panasony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå