BigJackW Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Trenger hjelp med å få et bilde av en person inn i et annet bilde ved hjelpe av Photoshop CS2. Dette skal det noe inn. Kan noen hjelpe meg til å få bilde mitt inni det der. Vil gjøre det selv...bare forklar meg det. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg ikke Phtoshop selv, men PSP er vel lik nok til at jeg kan hjelpe deg. Marker det blå området med et verktøy som velger et område som er likt og fjern det, slik at det blir gjennomsiktig i det layeret. Ta så å lim inn bildet i et nytt layer og sørg for at det bilde layeret ligger bak ramme layeret. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Bruk Magic Wand (hurtigtast W), merk det blå området, og slett det. Opne det biletet du skal inn i hjartet, merk alt (Ctrl+A) og kopier (Ctrl+C). Gå so attende til biletet med hjartet, og lim inn (Ctrl+V). Om biletet kjem øverst, gå til laeyr-paletten, og dra det ned, slik at det kjem under layeret med hjartet. Endret 15. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Osse Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg bare Photoshop 7.0 og photoshop elements 3.0 Har Cs Layers så er det enkelt. I layer 1 legger du bilde du skal ha inn i hjertet. Bruk magic wand til å klippe bort det blåe i hjertet. Sett hjertet i Layer 2. Testa det ut , men har ikke lært ,meg hvordan poste bilde i en post. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Bruk Magic Wand (hurtigtast W), merk det blå området, og slett det. Opne det biletet du skal inn i hjartet, merk alt (Ctrl+A) og kopier (Ctrl+C). Gå so attende til biletet med hjartet, og lim inn (Ctrl+V). Om biletet kjem øverst, gå til laeyr-paletten, og dra det ned, slik at det kjem under layeret med hjartet. Ok...skal prøve...men hva mener du med attende? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nynorsk... Attende = tilbake. Altso kopier det som skal vere inni hjartet, gå tilbake til biletet med hjartet, og lim inn. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Ja..fikk det til. tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå